Je hebt helemaal gelijk. Het einde blijft pijn doen. Aan de carrosserie te zien was dat geen replica Miura 🥹
De auto die reed was inderdaad echt en werd door Lamborghini geleverd en door Balboni gereden voor de bewegende shots. Als je goed kijkt is de km teller niet aangesloten, de auto is na de shoots dan ook gewoon als nieuw afgeleverd aan een klant. Wat op de bulldozer klapte was al afgeschreven en kwam van de schroothoop, maar wel erg jammer dat het een echte was. Gelukkig waren de e types en Aston Martin die later in de film sneuvelen wel nep.
De rijdende auto is een paar jaar geleden gevonden.
https://classicandsportscar.com/news/original-italian-job-miura-rediscovered
Gaaf! Dank voor de info
@Brodie
Wat een heerlijk verhaal weer om te lezen. Prachtig horloge. Ben ook Roamer fan, maar deze zal voor mij wat te begrotelijk zijn - om het maar voorzichtig te zeggen.
Ik ben meer van wat @Nobler hieronder schrijft.
Je bent een man naar mijn hart! Zo kan 't ook, zo doe ik het ook - en vaak voor nog veel minder dan 100 euro-.
Zo hou je de horloge hobby betaalbaar en dan blijft het met Mw. Lexaf ook gezellig.
Ik heb desondanks -of misschien juist wel dank zij dit principe van niet te veel geld besteden- veel draagplezier van mijn ouwe klokkies.
Zelfs de Roamer Searock hieronder kostte nog geen 100 euro, maar dat was puur geluk hebben.
New Old Stock. Echt ongedragen, met de originele leren band. Gevonden in een curiosawinkeltje in Solothurn (CH), de geboorteplaats van de Roamer horloges.
Prachtig, gefeliciteerd
De vintage Roamers zijn fantastisch . Wat een koopje! En een erg tof horloge. Geniet ervan!
En dan ook nog op zo’n bijzondere plek.
Wat je zegt is zo, ik heb ook een aantal horloges rond de €100 euro die ik echt koester. Alleen deze is niet voor dat bedrag te vinden, dus moesten er een aantal horloges weg om plaats te maken voor de deze. Het is een prachtige hobby!
Prachtige vintage, beter word het haast niet
Prachtig, geniet ervan
Altijd genieten van de mooie verhalen van jullie drieën
Gefeliciteerd! Mooi ding.
Je kunt wel merken waar je passie ligt. Je kunt dit ook prima op een aanstekelijke manier overbrengen.
Heel veel plezier met je NA👍🏻
Mooi dit! Dank je🙏🏼
Dank🤝
Supercool horloge, en ook nog een heel gaaf verhaal! Gefeliciteerd ermee👍🏻
Goed verhaal en een prachtig horloge. Ik ben niet van de chrono’s maar deze zou mij zomaar op andere gedachten kunnen brengen. De jaren 70 hebben toch echt hele mooie dingen voortgebracht (waaronder ikzelf;-)). Erg mooi. Geniet ervan!
Mooie Roamer, veel draag plezier
Heerlijk horloge.
Seventies all over!
Bij containerhorloge denk ik eerst aan mijn ronde archief.
Dit hoort echter duidelijk om de pols en niet in de container.
Een dingetje: het is geen binnenwerk van een Daytona, maar zoals in een Daytona.
“Voor het maken van dit topic is géén Daytona gesloopt…”
Sorry papa