NA: CWC G10 issued in 1989

Wat is dit een leuk, klein, stoer ding zeg.

Mijn nieuwe aanwinst: een CWC G10 uit 1989. Ik had hem al eens voorbij zien komen, vond het altijd wel een koddig ding, ik hou wel van field watches en army stijl dingen en leerde toen dat deze horloges “issued” zijn - uitgebracht door het leger om daadwerkelijk in gebruik te nemen - en misschien dus ook in gebruik geweest, bijvoorbeeld in de Golfoorlog. Die authenticiteit deed me wel wat. En ik kwam er ook nog achter dat ze relatief goedkoop zijn.

De achterkant, om vervolgens @slls te citeren:

:+1:t2:

Hij is verbazingwekkend leuk om te zien voor zo’n simpel design. En dat gaat ten koste van mijn Boldr die waarschijnlijk dus het nest mag gaan verlaten.

En onverwacht is deze militair toch een bandenslet:

en er zijn nog wat nieuwe perlons onderweg! :+1:t2:
Niet elke combi zal herhaald worden, maar hij kan meer hebben dan ik dacht.

Bedankt voor het kijken HF!

37 likes

Gefeliciteerd! Heb hem zelf ook. Ook uit 89. Draagt super fijn! Veel plezier ermee!

2 likes

Graag gedaan.

3 likes

Gaaf hoor. Waar heb je hem vandaan?

4 likes

Stoere- en leuke klok! :+1:

Van harte en heel veel plezier ermee gewenst!:slightly_smiling_face:

2 likes

Juist een

Is vaak zo beresterk! Leuk ding, ook gehad maar te klein bevonden. Kost een paar Big Macs dus daar hoef je ze niet voor te laten liggen.

1 like

Zeker een bandenslet ! Heel mooi.

2 likes

Ik vind hem uitermate GAAF.

2 likes

Gefeliciteerd met deze NA, het zijn hele gave klokkies, strak en zeer met sexy plexi.

Dat klopt!

Dat was helaas ook mijn probleem dus ze is inmidds weer vertrokken helaas (maar wel binnen het forum).

Veel plezier ermee!

3 likes

Toffe klok!
Veel draagplezier!

1 like

Thnx! eBay, verkoper Pudica1.

Inderdaad. Nee voor mij is zo’n kleintje juist precies goed :smiley:

Anderen, ook bedankt voor de reacties :pray:

3 likes

Mooie aanwinst! Inderdaad een veelzijdig horloge, ik heb er eentje uit '90 gehad. Geniet ervan! :smile: :+1:

3 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst, de maat lijkt me prima voor je pols. Tof zijn ze he? Ik heb eerder een '05 gehad, en sinds kort een '89.

Ik heb deze combi al een paar keer getipt, dus het kan zijn dat je 'm al voorbij zag komen. Ik vind een Eulit Palma een erg toffe band voor dit horloge:


De gevlochten look vind ik erg mooi i.c.m. de vrij eenvoudige wijzerplaat.

Ook wel een leuke tip als je de look van het horloge eens helemaal wilt omgooien zijn de bumpers van G10 Squaddie:

Geeft een beetje een Victorinox Inox achtige look.

3 likes

Goeie tip idd:

4 likes

Ja, ik heb 'm van jou :grinning:

1 like

Mijn beste,

Leuk hoor al die verschillende horloge-banden.
Voor elk gemoed de juiste band.
Veel draag-plezier dan ook met deze sportieve tijdgenoot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik vind hem ook erg gaaf :+1:. Jammer dat ze voor mij te klein zijn, anders had ik er direct één op de kop getikt.

2 likes

Wat een tof ding, ik wil er direct ook een! Wat heb je er voor betaald? (Als ik vragen mag) Dan heb ik een referentiekader mocht ik er een tegen het lijf lopen

2 likes

Normaal gesproken waren ze voor ongeveer €125 te vinden. Op EBay zijn ze echter enorm gestegen naar iets van €250… :sweat_smile:

1 like

1989 is sowieso een goed jaar :wink:

Mooi horloge met geschiedenis. Zo’n CWC komt er denk ik bij mij ook nog wel eens in…
Veel draagplezier met je NA!

1 like