Na : dagje Köln 😁

:joy: Deze wereld blijft me verbazen.

1 like

Haha je maakt een grapje toch zeker? Zeg dan gewoon: ik pak die premium gewoon lekker :partying_face:

Edit: oh wacht ik zie het al, snel eraf dan heeft niemand iets gezien :rofl:

13 likes

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

Is die nog beschikbaar @Seumpie

11 likes

Laura is echt vriendelijk zijn liefhebbers daar

5k

2 likes

@Seumpie2 ben jij nou de broer van @Seumpie ? :face_with_monocle:

Hallloooo Laura ja, mit Der Ralfie. Darf ich nog einmal ein Tudor bekommen ja want haben die mijne auf marktplaats verkauft.

17 likes

5k? Kom hem maar halen dan. 4maanden oud :innocent:
leuk NA topic, maar hem dan gelijk op MP knallen vind ik persoonlijk niet stijlvol.
Uiteraard mag je met mijn mening je bips afvegen, ik zou mij ook weinig van mij aantrekken als ik u was :slight_smile:

9 likes

Ff in het zuur en je kunt hem als ongedragen verkopen hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: moet 5.5k ook nog wel lukken

3 likes

Seumpie3 nog beschikbaar? Iemand moet zijn naam zuiveren.

2 likes

Haha, wat een drama alweer. :popcorn:

1 like

Exact dit.

Tegenwoordig is 1 plus 1 nog steeds 2. @Seumpie is Ralph en de MP verkoper heet ook Ralph. >> ‘If it looks like a duck swims like a duck and quacks like a duck then it probably is a duck’

Óf presenteer je NA als een man, óf knal hem op MP, pak easy money en hou je bek.

11 likes

Valt tegen hoor. Ik krijg hem echt niet meer nieuwstaat met citroenzuur, sodium bicarbonate en Demi water. Al enkele keren geprobeerd.

1 like

Ah shit, dan toch maar in de kast laten liggen en over een half jaar… Hahah nee, gewoon dragen dat ding! :heart_eyes:

Ps al kukident geprobeerd? Check YouTube maar haha.

2 likes

Kukident?! Haha, gauw naar de supermarkt!
Ik ga even kijken op YT hoe dat werkt

2 likes

Ik bedoel natuurlijk

:joy::joy:

4 likes

Of verkoop hem aan mij? Ik bied €1000,- en een tosti :v:t2:

1 like

Het is een half uurtje later maar ik moet nogsteeds lachen😂

3 likes

Heeft @lasteraar al een bod uitgebracht?
Ik bied €5 meer.

2 likes