Na : dagje Köln 😁

Daar gooi ik nog een euro bovenop!

3 likes

Zó Ballr, bonus binnen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:+1:t2:

Die zal zich ook lekker voelen dan, ziet zo z’n Tudor weg vliegen via MP voor een premium!

Heb je die ook te koop staan? :joy:

1 like

Ik heb t gemist.
Bied 2500,-

3 likes

Mooi bod. @cdg ik ga knallen en geef €2506!

3 likes

2550 en een tosti met sambal

1 like

Fuck, zo groot is de zilvervloot niet :frowning:

1 like

Gefeliciteerd man, mooi horloge!

Wellicht een stomme vraag maar weet jij hoe het zit met eventuele oxidatie van het gebruikte brons hierin? Kans/risico dat het over een half jaartje/ na een paar keer zwemmen een lichte groen laagje krijgt?

1 like

€2560 en een half kratje Hertog Jan.
Met de lege flesjes er bij, €1,20 statiegeld.

2 likes

3 likes

Oef. Morgen even een rondje in huis lopen om te kijken of ik hier nog overheen kan.

1 like

Moet lukken toch? Beetje kontje brengt toch minimaal 25 euro op achter het station!

Ik heb wel eens een aanbod van €10 voorbij zien komen voor een kontje. en dat was niet eens achter een station, dus reken je niet rijk met €25 :wink:

Prachtige aanwinst. Één van de leukere Tudor releases van de laatste jaren :heart_eyes:

Dat is deze… dinsdag even om mogen doen in Keulen :partying_face:

2 likes

Ik kom net bij @Bap vandaan en kan mijn bod wel verhogen naar €2570 inclusief die tosti die ondertussen koud is.

een week lang op een kussentje zitten heb ik er dus voor over, de gunfactor moet ik nu toch wel krijgen

3 likes

Hele mooie aanwinst!!

Gefeliciteerd met je NA! Erg mooi horloge. Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar de patina na verloop van tijd.

FTFY :slight_smile:

5 likes