Na : dagje Köln 😁

Hele mooie aanwinst!!

Gefeliciteerd met je NA! Erg mooi horloge. Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar de patina na verloop van tijd.

FTFY :slight_smile:

5 likes

Is er nu nog niet genoeg gelachen eigenlijk. Denk niet dat Seumpie alleen is om zoiets te doen. Heb al vaak mensen hier zien lovend posten over hun uurwerk wat elders te koop staat als keeper. Leven en laten leven zeker.

Juist tijd voor bezinning the day after

Tis wel een beetje raar toch? Mensen delen, vanuit de gedeelde hobby, oprecht mee in de vreugde om het kunnen bemachtigen van een fraai exemplaar, blijkt het enkel een stukje handelswaar.

Dat is z’n eigen keuze, prima ook, maar dat lijkt mij niet helemaal in de geest van een NA topic, je nieuwste handelswaar laten zien. Op z’n minst mogen we daar toch wat lol om hebben?

2 likes

Haha geweldig weer dit. Kon je niet kiezen @Seumpie. En een NA-topic maken én hem op marktplaats knallen. :joy:

Ik kijk nu al uit naar je volgende NA. :v:

1 like

Als je even hier langs komt kan je €2575 bieden en gun ik m je ook :joy:

1 like

Nee over mijn eigen bod heen bieden is niet zo tactisch. Niet zo gretig jij, gewoon je beurt afwachten :joy:

2 likes

Apart horloge. Veel draagplezier!

Ja hoor, ik zal nog een NA topic schrijven maar bedankt voor de deal @Seumpie

8 likes

Mon hiemel @cdg! Waarom betaal je 2k boven list als je ook gewoon Laura lief kan aankijken?

2 likes

Gefeliciteerd @cdg :partying_face:

2 likes

Omdat het kan :dancer:

3 likes

Mooie tudor :slightly_smiling_face: