Heb er 2 maanden op moeten wachten, maar daar is tie dan, mijn nieuwe Damasko DA45!
Heb hem nu een uurtje geleden uitgepakt, en hij ziet er perfect uit en lijkt vooralsnog al perfect te werken(daar was ik een beetje bang voor na het DOA horrorverhaal).
Hou het nu even kort, maar hier alvast wat foto’s(sorry voor de wat fletse beelden, het is te donker om niet te flitsen):
Je wil niet weten hoe een wristshot vertekent. Hoe vaak kocht ik niet een 38 mm horloge, die op iemand’s 18 cm polsen best oké leek. Eenmaal zelf in bezit valt dat dan toch kleiner uit. Ik las eens dat je er het beste een beeld bij krijgt als je een wristshot maakt voor een spiegel. Geen idee hoe dit dan komt.
Ik heb geen gigantische polsen of zo(19-19,5cm), en vind hem zelf zeker niet te klein.
Denk inderdaad dat de foto’s wat vertekenen, het is met dat soort closeups lastig om de verhoudingen er goed op te krijgen.
Maar vind hem zelf prachtig. Super strakke afwerking, bezel draait met een ferme klik rond met 0,0 speling. Lume is ook prima, was vanmorgen niet super fel meer, maar nog steeds zichtbaar en het horloge was afleesbaar.
Na een paar dagen dragen ben ik nog steeds helemaal happy.
Lijkt erop dat hij overdag gewoon spot-on de tijd houd, en alleen snachts wat seconden wint.
Hij loopt nu 6 seconden voor na 2 nachten, dus daar mogen we zeker niet over klagen.