NA : Damasko DA46

Allen dank voor de aardige woorden en het delen in mijn vreugde :thumbsup::grinning:

@anon50762135EV … had inderdaad gedacht aan een bandje van onze Ko, maar heb gekozen voor 2 andere bandjes (bruin leder en Perlon…beiden zijn onderweg) . Misschien in de (nabije) toekomst.

1 like

Overigens ook een nieuwe box en lederen mapje zo te zien op de foto’s. En nu ook de kwaliteitszegel ‘Made In Germany’ op de dial! :thumbsup:

1 like

Perlon…nooooooooooo!

Verder erg gaaf horloge!

1 like

Ja inderdaad…mooie presentatie. Vind ik nooit super-belangrijk, maar het maakt het allemaal wel af…en hoort een beetje bij een aankoop in deze prijsklasse denk ik. Zeer netjes.

Made in Germany…daar is een hoop om te doen geweest inderdaad :wink: Maar nu in real-life is het gewoonweg zo subtiel gedaan en het valt daarom niet op…dat is dus ook prima.

@Erik11 … ja voor deze warme zomerse maanden om de lederen bandjes te sparen. Maar ik denk niet dat ie er vaak om zal zitten :wink:

1 like

Perlon thuis laten en lekker en Kevlar of Cordura erop. Candide kan wel wat tips geven :wink:

Gelukkig heb ik voor die van mij nog een stapel Ko-banden en wat ander spul liggen, dus dat komt wel goed! :slight_smile:

1 like

Dank voor de tip :slight_smile:

Gefeliciteerd! geweldig mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

neem dan canvas, kevlar of cordura :wink:

1 like

Ok ok…dat weten we nu :sweat_smile:

2 likes

haha zie het nu pas, great minds think alike Jeroen :smiley:

1 like

Proficiat!
De bezel is toch 42mm?
Ga je nog even nameten hoe het reguleren door Herr Damasko is gelukt?
Vers leder mag een beetje kraken hoor.
Geniet er van!

Ik las een paar weken terug op een forum (weet niet meer waar en heb net 10 minuten gezocht maar niet gevonden) dat diverse mensen klaagden over “grinding action” van de kroon, dus alsof er vuil of zelfs zand in zit qua gevoel. Het exemplaar wat ik zelf vorige week een uurtje in bezit had voelde gelukkig wel zalig aan.

1 like

Bij het handmatig opwinden zit er een lekkere weerstand op die mooi klinkt ook nog. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen er van houdt.

Gefeliciteerd met de prachtige aanwinst!

1 like

De bezel is inderdaad 42mm…diamater horloge is 40mm.

Wow, dat is een mooi exemplaar.
Stoer, maar passend voor meerdere gelegenheden .
Veel draagplezier

1 like

Mooi horloge hoor, mooi hoe het gele afsteekt op de achtergrond. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.

1 like

Mooimooi :ok_hand: gefeliciteerd!

1 like

Prachtige aanwinst! Geniet ervan!

1 like

Congrats :wink:

1 like