Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Gefeliciteerd man, het wachten meer dan waard dacht ik zo!
Ja dat is het zeer zeker…lang rondkijken, dromen en droolen en dan uiteindelijk na jaren de knoop doorhakken geeft extra plezier bij ontvangst
Erg mooi! Gefeliciteerd!! Mooi hoe de dag/datum met de merknaam verbonden zijn.
Wat een mooie klok! Hoe lang mag een verlanglijstje eigenlijk zijn? Pfft nog 1 erbij.
In dit geval niet, omdat de inlay niet de optellende 60 minuten weergeeft, maar een 2e tijd door van 1 tot 12 te lopen.
Damasko heeft overigens wel duikers bezels

Daarnaast bestaan er aftellende 60 min die je ook op pilot horloges tegenkomt
https://www.viewfoo.com/uploads/images/125_1424713954_breitling-emerg.jpg
Mooie Damasko! Veel draagplezier toegewenst
Grappig eigenlijk dat de DA46 (met duidelijke/clean dial) forser aandoet wanneer je op de dial kijkt, dan bijvoorbeeld mijn Seiko SNZG15 (welke een veel drukkere dial heeft). Beide horloges hebben nagenoeg dezelfde (bezel) diameter. Ik zou juist andersom verwachten…
Apart zo’n duidelijk verschil in ‘aangezicht’ afhankelijk van de dial.
Is meer horloge liefhebbers dit toevallig opgevallen bij hun horloges?
Aha, je hebt hem eindelijk! Mooi hoor, veel draagplezier gewenst. En de groeten van z’n broertje…
[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/53D0C501-4EB3-4583-B857-4BB288D7ADBA_zpsfnbmar5s.jpg.html][/URL]
Top! Ja met ss band blijft toch ook geweldig mooi
Mooi, zo’n Damasko. Zelf heb ik de DA38 op staal op de verlanglijst staan. Voor in de toekomst wellicht de DC56Si, maar wellicht hebben ze tegen die tijd wel weer een ander mooi model
Veel draagplezier!
Dankjewel! Mooi ook ja de DC56Si. Zelf denk ik ook wel aan nog een Damasko, misschien de DC66…of anders een Sinn 857 Testaf. Maar goed…eerst maar eens lekker genieten van mijn nieuwe DA46
Super kekke klok, enjoy!
Tot dit forum nooit van dit merk gehoord.
Ontzettend mooi. Wederom een slabbertje nodig.
Heel veel plezier er mee!
Thanks!
Trouwens de DA46 tikt lekker weg als je oor ertegenaan houdt
tikketikketikketikketikketik…
gefeliciteerd !!
prachtig
Heel heel heel erg mooi! (ik begin er zelfs van te stotteren)
Hele mooie klok.
Vooral die gele secondenwijzer is een blikvanger.
Gefeliciteerd.