NA: Dan Henry 1962 - bandjes poll

De NA :sweat_smile: Morgen op Molequin Riviere proberen.
Bandjes die erbij zitten zijn ook van prima kwaliteit overigens :+1:

#80 hier :wave:

5 likes

Prachtig echt! Hij is voor mij alleen net een paar mm te klein.

Mooi man! Ik ben niet van leer, maar dit is voor elkaar gemaakt. Zwart is dan stuk saaier.

1 like

Ik heb ook dit bandje incoming, ik blijf swappen de komende weken.

1 like

Vind er bijna alles mooi aan, behalve de vorm van de wijzers.

Hier idem, doet mij op de één of andere manier denken aan een Fossil horloge dat ik ooit heb gehad. En dat zit ‘m in de lumestreepjes, want bij de blauwe heb ik dat minder. Ook is de maat voor mij gewoon 3 mm te klein.

Sure? Nu op stock black strap met Heuerville buckle.

2 likes

Horloge is design-wise gewoon een kopie van de Nina Rindt, inclusief vorm wijzers. Enige verschil is de indeling van de sundials, daarvoor is bij Rolex gekeken.

Persoonlijk vind ik de bruine van @Vierport leuker / sportiever. De zwarte is wat meer dress. But then again: who am I?

1 like

Eens hoor. Racing staat ook leuk.

1 like

Het ding kan veel hebben en de look is zomers. Wat kan je meer wensen aan 245 euro…

1 like

Een knappe dame, ver weg en strand…

Die kosten doorgaans meer dan 245 euro. Zéker 290.

Gaaf ding! Mooi op velen bandjes :slight_smile:

Zit te kijken op de website. Die ‘supercompressor’ ook zeer cool. Leuk om plezier van te hebben in deze prijsrange :ok_hand:

Chef, hoe dan? Ben ik weer geript door PayPal? Ik heb ruim 250 piek afgerekend :smile:
Moet echt iets aan mijn instellingen doen.

1 like

Je moet aanvinken dat je de Exchange rate van je credit card provider wil. Dan krijg je die van de bank. En dus niet die horrible Paypal Exchange rate spread.

1 like

Mijne was op die manier exact 244,64 euro.

Ik PM je even. Geen idee waar ik dat moet aanvinken.

2 likes

Wat een heerlijk ding…

Opmerkingen over m’n blauwe zwemshort wordt niets mee gedaan!

3 likes