En opmerkingen over je afschuwelijke bracelet combi?
Wordt ook niets mee gedaan behalve verticale classificatie
Had die komfit nu maar gepast hé, maar ze drukken tegen de kast aan
Ik vind je zwembroek heel erg gaaf en zou graag willen weten waar je 'm vandaan hebt mja jammer dat hier niks mee doetâŠ
Bandje vind ik te smal⊠en rechte endlinks op stalen banden ziet er gewoon guur uit.
Ik verwacht beter van je.
Beter, beter, wat is beter? Is een c-cup beter dan een b-cup? Is appelmoes met brokken beter dan mouseline? Is wit beter dan beige met witte stippen?
Ik kan tenminste lekker zweten in mân combo!
Ja.
???
Ja.
Zweten is voor paupers
Zeg euhm, wat denk jij trouwens van zwemmen met dit ding? Ik vermoed een no-go met zân WR50
Nah, daar heb ik de SD4K voor. En misschien een SKX009 op rubber.
Zwemmen met een chrono is, los van WR, niet cool.
Eens, en ik kan me gewoon niet voorstellen dat het met die gedrukte pushers goed gaat.
Sub voor zwemplezier, en Connie bij het diner
En Dan Henry voor de prullenbak?
Nee de DH vind ik geweldig voor swagger tijdens hangen met mân hipster vrienden. Denk baarden, draagbare muziek en âblack cockâ Thaise drankjes.
Lekker zomerse combi zo!
Leuke NA en inderdaad een bandenbaas.
Ik heb vele mooie combiâs gezien, met als toppers de olijfgroene, de racingstrap van DH en die blauwe knaller van @Watch2Morrow. Een metalen band met passende endlinks lijkt me ook een topidee voor de zomermaanden.
En sorry Andy: taper is top, maar die rechte endlinks met smalle metalen banden komen bij in het rijtje met roggebrood (never nooit nietâŠ). Maar gelukkig: smaken verschillen.
Ik zit me net te bedenken dat ik nog een mooi groen en een mooi blauw 20mm bandje heb liggenâŠ