NA: Dan Henry 1962 - bandjes poll

En opmerkingen over je afschuwelijke bracelet combi?

3 likes

Wordt ook niets mee gedaan behalve verticale classificatie :sunglasses:

Had die komfit nu maar gepast hé, maar ze drukken tegen de kast aan :disappointed_relieved:

Ik vind je zwembroek heel erg gaaf en zou graag willen weten waar je 'm vandaan hebt mja jammer dat hier niks mee doet

1 like

:zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

:wink:

1 like

Bandje vind ik te smal
 en rechte endlinks op stalen banden ziet er gewoon guur uit.

Ik verwacht beter van je. :wink:

Brrr. Looks zijn niet om aan te gluren. Ik heb 'm op een beige Bulang :ok_hand:

1 like

Beter, beter, wat is beter? Is een c-cup beter dan een b-cup? Is appelmoes met brokken beter dan mouseline? Is wit beter dan beige met witte stippen?

:sunglasses:

Ik kan tenminste lekker zweten in m’n combo! :kissing:

Ja.

???

Ja.

1 like

Zweten is voor paupers :smile:

1 like

Zeg euhm, wat denk jij trouwens van zwemmen met dit ding? Ik vermoed een no-go met z’n WR50 :stuck_out_tongue:

Nah, daar heb ik de SD4K voor. En misschien een SKX009 op rubber.
Zwemmen met een chrono is, los van WR, niet cool.

Eens, en ik kan me gewoon niet voorstellen dat het met die gedrukte pushers goed gaat.

Sub voor zwemplezier, en Connie bij het diner :grin:

1 like

En Dan Henry voor de prullenbak?

Nee de DH vind ik geweldig voor swagger tijdens hangen met m’n hipster vrienden. Denk baarden, draagbare muziek en ‘black cock’ Thaise drankjes.

1 like

Ok stop met zoeken. We hebben een winnaar :ok_hand:

19 likes

Lekker zomerse combi zo!

1 like

Leuke NA en inderdaad een bandenbaas.
Ik heb vele mooie combi’s gezien, met als toppers de olijfgroene, de racingstrap van DH en die blauwe knaller van @Watch2Morrow. Een metalen band met passende endlinks lijkt me ook een topidee voor de zomermaanden.
En sorry Andy: taper is top, maar die rechte endlinks met smalle metalen banden komen bij in het rijtje met roggebrood (never nooit niet
). Maar gelukkig: smaken verschillen.

Ik zit me net te bedenken dat ik nog een mooi groen en een mooi blauw 20mm bandje heb liggen
:thinking:

3 likes

Dit bandje lijkt me ook heel gaaf. Beetje roodachtig.

1 like

Bandje van STRPS (@ruudvv).

3 likes