NA: Dao’s eerste Grand Seiko (GMT)

Toffe aanwinst! Geniet van deze GS. Puik ding :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, mooi man :ok_hand:

1 like

Mooi! Prachtig horloge.
(nog) veel (meer) plezier er van!

1 like

Pfffffff dat was dan ff SCHRIKKEN…
wat een pracht !!!

1 like

Echt heeeeeeel mooi, ook een goede maat voor jouw pols. Geniet er van!

1 like

Hij is echt heel mooi!!!

Veel draagplezier!

1 like

Super mooi. Gefeliciteerd! Wat is je polsmaat eigenlijk? Ik heb namelijk ook :t_rex:polsjes.

1 like

Nice, veel draagplezier!!

Dude, respect voor de transparantie. De bazin hier denkt dat wij HFers “rouleren” haha :rofl:

2 likes

Gefeliciteerd kerel, ziet er puik uit!

1 like

Gefeliciteerd met deze eerste en prachtige GS! Die champagne wijzerplaten zijn kunststukjes op-zich inderdaad!

1 like

Grappig verhaal van de ‘lege doos’ haha. Erg mooi horloge hoor, veel plezier ervan! :star_struck:

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd met de aankoop! Ik heb z’n zwarte broer weleens gepast, deze kwarts GMT’s hebben zijn iets dikker en daardoor aanweziger op je pols dan de standaard kwarts modellen, heel tof. Geniet ervan!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd en leuk NA-topic!

1 like

Gaaf ding! Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Ja, denkje? :joy:

Nee jongens!! Haha nooit.

Ja echt een stap terug hoor.

Terug de lift in, naar het penthouse, that is :clinking_glasses:

Nou gek genoeg… mijn beeld was altijd dat ik bij een GS te bang zou zijn dat er een krasje op komt. Dat het een tweedehands is helpt. Maar ook omdat wat het mooiste is niet aan de buitenkant zit. Dus ik maak me geen zorgen! :ok_hand:t2:

16,5cm. En normaal hou ik het dus liever op 36-38mm. Maar het is erg afhankelijk van het horloge. Even wat vergelijkingen:

Hahahhah. Nee wel verteld. MAAR ik vertel er dan ook bij dat ik er 2-3 horloges voor verkoop en dat ik dan ongeveer wel uit kom :grin: en dat is ook zo.

Ja ik weet de hoogte even niet meer, maar ik vind het meevallen zoals je op de foto’s ziet. Wel vind ik de diepte tot de wijzerplaat mooi omdat er een extra wijzer zit natuurlijk.

En dank alle anderen voor je reactie :pray:t2:

11 likes

Mooi man, prachtig horloge ,prachtige foto’s, en, zoals gewoonlijk, weer een prachtig verhaal.
Dank hiervoor.

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge!

1 like

Heerlijk en congrats met je eerste GS. Er zullen er nu vast meer gaan volgen…:grin:

1 like

Prachtig deze Grand Seiko, de perfectie en schoonheid straalt er van af, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Mooi strak :ok_hand:t3:,geniet ervan!

1 like