NA: Dao’s eerste Grand Seiko (GMT)

je hebt echt weer een knaller op je pols,
en die 40mm staat je echt wel goed :ok_hand:
je hebt duidelijk ook een goede smaak wat horloges betreft
draag hem met plezier.

1 like

Snap ik.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

1 like

Prachtige aanwinst man, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je GS! Heel mooi die champagne wijzerplaat cent een blauwe GMT wijzer!

2 likes

Wat is de functie van die extra wijzer eigenlijk ?

1 like

Van harte! Mooie aanwinst.

1 like

Oke nu snap ik beter dat je ruimte moest maken voor die Certina :star_struck: :wink:

3 likes

Wauw!

Eerste woord bij het zien van je foto’s :wink:

Zit er geen fijn afstelling op de band? Dat zou het enige puntje van kritiek kunnen zijn voor mij waardoor ik deze dan zou laten schieten. Verder alleen maar lof.

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Goede keuze Dao, veel draagplezier toegewenst met de Grand Seiko. :+1:

1 like

Echt een allrounder deze kast en een mooie wijzerplaat. Topper! Geniet ervan :smiley:

1 like

Woooooohh! Gefeliciteerd man wat een gave gs.

Heel herkenbare fase die jij hebt doorlopen om tot aanschaf te komen. Ik zit er al een jaar in :joy: weet niet of ik er ooit kom haha

Heel erg veel plezier ermee man!
Wear in good health :+1:t5:

1 like

Die meet je awesomeness op ieder moment van de dag. Hij blijft bij mij met de klok mee spinnen dus dat was lastig met foto’s maken.

Geintje :slight_smile: GMT wijzer. Oftewel 24-uurs aanduiding van een 2e tijdzone. Ik laat hem op NL tijd staan, als ik op vakantie ga pas ik de normale tijd aan en geeft deze de thuistijd aan. Of andersom kun je natuurlijk ook doen. Niet dat het echt nodig is, maargoed dat is de functie erachter.

Ja toch :joy:
De Certina en de Christopher Ward eruit. Dat dekt dit nog niet, maar wellicht ooit nog de Longines conquest heritage eruit. Daar doe ik even rustig mee aan, want die is op zn eigen manier uniek.

Bijna met je eens. Is een bekend punt van kritiek. Al kom je met de bijgeleverde twee halve schakels een heel eind. Het zijn eigenlijk geen ‘halve’ schakels maar zeg dat ze 65% de lengte hebben van een normale schakel. Dan zijn de stapjes toch vrij klein (2 ‘halve’ schakels is net langer dan een hele schakel, dus je kan praktisch stapjes van zeg 3-4mm maken). Niet zo fijn als een micro-adjustment en veel meer werk. Maar hem ervoor laten schieten? Voor mij, no way :grin:

4 likes

Wow, wat een ongelooflijk mooi horloge man!

1 like

Wat een beauty :star_struck: Eigenlijk zouden alle horloges er zo uit moeten zien.
Vooral die hoge rand naar het glas toe. Prachtig.
Veel plezier ermee!

1 like

Nou als ze dan ook allemaal zoveel moeten kosten, doe maar niet :joy:

1 like

Mooi man :+1:

1 like

Schitterende foto’s, prachtig horloge!

1 like

Veel geluk en genieten van je GS. Beauty!

1 like

Wat een pracht, geniet ervan! En nice one, @herman78 :rofl:

1 like