NA: Dao’s eerste Grand Seiko (GMT)

Idd , wauw , proficiat

1 like

Way to Go Dao :+1: :+1: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze pracht.

1 like

Het is niet mijn persoonlijke smaak maar aan de bouwkwaliteit en de afwerking zal het niet liggen :ok_hand: Gefeliciteerd

1 like

Uitstekend! Geniet ervan!

1 like

Prachtig!

1 like

Wat kun jij toch lekker schrijven Dao. Gefeliciteerd en geniet van deze knaller.

1 like

Plaatje hoor…:camera_flash:. Prachtig… :muscle:

1 like

Leuk geschreven @Dao!
Geniet van je prachtige NA GS GMT :ok_hand:t2:

1 like

Terecht. Ik had het even gemist, maar zal er eens voor gaan zitten.

Ik heb letterlijk nog tegen @anon2889582EV staan zeggen, zo’n anderhalf uur geleden, dat ik veel tijd, geld en moeite heb gestoken in het vinden van een SARB033 vervanger:

Dus heb ik veel empathie voor je standpunt. Ook 40mm, trouwens.

Ik loer ook naar de Quartz GMT uit de heritage lijn. Mijn SBGP011 is wat braaf en onder de radar, ook al kun je de uurwijzer onafhankelijk verzetten.

Bedankt voor de foto’s. Die blauwe wijzer is trouwens echt de shit op dit model.

Veel plezier er mee man!

1 like

Erg leuk verhaal om te lezen!
En vooral veel draagplezier met dit mooie horloge. :wink:

1 like

Mooi verhaal en horloge!

1 like

Hij is prachtig!

1 like

Prachtig en met een dosis gezonde spanning. :stuck_out_tongue:

1 like

:point_up_2: Handig! Dank.

Gefeliciteerd met je NA.

Dank! Zoals je weet waardeer ik jouw (visie) op stijl en ontwerp altijd enorm :ok_hand:

:joy: Hij is prachtig, maar dat beeld zou mij niet kunnen loslaten. Het weerhield mij er in elk geval van om op de knop te drukken als ik een mooie GS 9F voorbij zag komen - tot deze gamechanger voorbij kwam. Overigens is dat misschien weer heel anders als je jouw SBGP011 echt naast een SARB033 houdt.

Dank!! :pray:

Ja het blijft verrassend als je het even zo onder elkaar ziet toch? :smiley:
Bedankt.

1 like

De wijzers, indices en band zijn echt van een totaal andere klasse. Ik heb genoeg macro foto’s van een SARB03x getrokken om te weten dat de wijzers gewoon ruw zijn, dat de indices zeer simpel blijven en dat de band niet hetzelfde is. Tel daarbij op het superlatieve uurwerk van de SBGP en ik zie donders makkelijk in waarom zo’n GS z’n doekoe waard is.

Plaatjes voor de sfeer, ik heb in een ander topic al eens eerder zo’n vergelijk gepost:

Wat opvalt is dat van de SARB’s de 035 nog de strakste wijzers heeft, maar dat daar ook het meest evident was hoe flets en kut dat saffiertje op alle SARB’s was, zelfs ten opzichte van de SPB.

De glazen van de GS en limited King Seiko zijn ongekend helder en mooi geslepen, de Chronomaster komt daar vlak achteraan.

3 likes

Oh, zeker :ok_hand:t2: En voor wie dat niet wist heb je het met je foto’s bewezen. Het is meer dat als ik dan toch dat bedrag neerleg, en ik de sarb al heb (en hou, van vrouwlief gehad) dan koop ik iets wat zich er echt van onderscheidt :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Inderdaad. En gefeliciteerd met je nieuwe darling!

2 likes