Haha thnx! Espressobonen van Kanis & Gunnink.
Om het af te maken, zonder koffie en Revell verf zag de secondenwijzer er zo uit:
Haha thnx! Espressobonen van Kanis & Gunnink.
Om het af te maken, zonder koffie en Revell verf zag de secondenwijzer er zo uit:
Zeer geslaagd!! Bloed zweet en tranen waard!
Waaaooow Daooooow super tof
Heel knap gedaan vooral het verkleuren van de indexen en wijzers.
Je kunt trots zijn op het hele resultaat.
Veel draagplezier met je gemodde horloge
Super. Dao flikt het weer
Pracht verhaal, knap kluswerk én een leuk horloge als beloning. Top toch?
Dao it is
Echt waanzinnig om zoiets te kunnen maken en ziet er echt mooi uit, al met al moet je een prachtige tijd hebben gehad om dit te presteren, en ook nog goede ogen, knappe hobby , heb meer verstand van andere dingen
Mooi werk zeg! Ik heb zelf niet zo veel geduld en te dikke vingers voor dit priegelwerk. Maar als ik dit zo lees, zie ik het mezelf ooit nog wel eens proberen. Mooi gedaan!
Lekker gozer! Supernais!
RIP voor deze mod.
Hij stond in de verkoop. Maar toen ik hem weereens uit de box haalde, zag ik dat de espresso verder was gaan âpatinerenâ: donkere randen om sommige indexen, maar niet bij allemaal. Zie bijvoorbeeld 2u versus 8u.
Dus: eruit!
Nieuwe mod gemaakt gewoon lekker met Seiko OEM onderdelen en zonder gekkigheid.
Topic volgt.
Ai, zonde.
Jeetje. We wachten al weer met smart op wat komen gaatâ:star_struck:
Wat een prachtig verhaal en het resultaat is er ook naar! Veel plezier van deze.
Heerlijk! Ik vind het geweldig
Ai, ja dat was natuurlijk ook wel te verwachten. Ben heel benieuwd wat je er nu van gaat maken! Je vindt vast wel weer een oplossing.
Genoeg materiaal voor een nieuwe podcast zou ik zeggen
Leesvertier! Mooi gedaan!!
Wat goed dat dit topic gebumpt is, wat gaaf om te lezen zeg! Die glaspers van Ali haha. Ik ga je andere topics ook is lezen als ik tijd heb
Bijzonder mooie klus wat een geduld moet je hebben petje af