NA: de aller- allerlaatste Breitling Heritage 57 LE II - Grand Prix winnaar

Heel fraai zeg! Proficiat, geniet er van!

Ben geen Breitling fan maar dat kan zomaar veranderen met dit prachtig exemplaar. Gefeliciteerd!!

Heel cool, gefeliciteerd! Deel je ook wat foto’s van deze Breitling om de pols?

TV uit en gewoon lekker naar je klokkie kijken :stuck_out_tongue: dat is nog eens vakantie.

8 likes

Prachtig model deze retro duiker. Proficiat!

1 like

Op jouw foto’s een stuk mooier dan de persfoto’s/renders van Breitling!

1 like

Ja ik vond het soms ook wat flets op de brochure foto’s. Zeker recht van voor, en met saai licht. Dat vind ik trouwens vaak op websites van brands. Dat de foto’s van de merken zelf, heel saai zijn. (Heel erg v toepassing bij omega website!) Reviewers en andere websites maken er wel een feestje van, dan zie je pas echt het horloge goed.

Was eigenlijk pas overtuigd door videomateriaal tijdens de GP. Daar stond die wel weer mooi op.

1 like

Zeer mooi horloge, erg smaakvol.
Goed verhaal ook. Geniet!

1 like

Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd! Mooie foto’s ook en een apart horloge!:grinning:

1 like

Dank allemaal voor de leuke reacties, op het horloge en op de foto’s. Voor de liefhebber nog 1 shot uit de fotoshoot van vanmiddag. :slight_smile:
Good night!

7 likes

Super cool! Wat een vette aanwinst! :heart_eyes: :star_struck:

Ik ben fan, fantastisch mooi horloge. Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Echt hele gave aanwinst! Te gek!

1 like

Heel gaaf horloge! Ook heel tof dat je hem na enig push werk van de AD hebt kunnen bemachtigen!

1 like

Prachtig horloge en heel leuk verhaal.

Geniet van deze mooie NA!

:ok_hand::beers:

1 like

Een prachtige Breitling, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst! De kleuren staan bijzonder fraai.

1 like

Heel cool :sunglasses:! Echt een mooie NA op de valreep van een iets minder kleurrijk jaar :wink:

1 like

Wauw! Ik heb normaal gesproken niets met Breitling, maar nu wil ik er één! Vind hem echt prachtig.

1 like

Lekker funky!