Nice
SUPER
gefeliciteerd met je aanwinst
Een cool en eigenzinnig horloge, veel plezier ermee!
Mijn Nostradamus moment, over tien jaar slaan we onszelf voor het hoofd dat wij er geen hebben gekocht toen hij uit kwam.
Prachtig!
COOL! Geniet ervan in goede gezondheid!
Heeel nice, verdomme wat gaaf. Heb je toch mooi mazzel mee dat er nog voor je werd gevonden. Geniet er van
Heel funky geniet er van, en toffe foto’s.
Overigens verdient die milanese nog wel even complimentje. Super vet dat deze aansluit op de kast
Prachtig horloge! Gefeliciteerd!
Maar wat ik niet snap aan dit model Superocean is de 100m WR.
Je zou denken: zelfde kast, schroefdeksel, 200m WR, net als de andere modellen?
Of mis ik een reden?
Gewaagd horloge vind ik, wel gaaf!
Gefeliciteerd
Heel gaaf! Goed verhaal met mooie foto’s, gefeliciteerd!
Gaaf horloges. Ben gek op die kleurtjes
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst ook wel benieuwd hoeveel reacties je van niet-HF leden krijgt
Proficiat met de aankoop! Mooi verhaal en dito beelden (je mag terecht trots zijn!).
Eerlijk, ik ben echt geen Breitling fan… voor mij zijn ze vaak héél druk en lomp. Maar ik begrijp wel de aantrekkingskracht van dit exemplaar. De eerste “rainbow” die ik ook zou aan durven. Heel knap. De milanese band gaat er ook gewoon perfect bij. Enigste minpuntje is dat het jammer is dat niet genummerd zijn… (999/1000)
Veel plezier ermee!
Tof! tip: wij hebben hem verkocht samen met een losse blauwe kroko band, ook Breitling. Staat hem geweldig!
Volgens mij omdat die geen screwdown crown heeft. Maar ga er sowieso niet mee zwemmen denk ik
Vanwege de lockdown zie je niet veel mensen natuurlijk. Maar de misses vindt het wel een van de mooiste uit de doos.
Ja de “one of 1000” op de caseback is wel een beetje generiek. Een exact nummer had het nog mooier gemaakt. Mee eens!
Prachtig !
Gefeliciteerd
Mooi klokkie