Proficiat.
Des te leuker is het als het dan lukt om bij een volgend model dat je nog vetter vindt.
Laten we er niet verder in duiken. Maar die psychologie schijnt voor meer op te gaan dan alleen horloges.
NL geleverd?
Gefeliciteerd hoor.
Zo ver ik het weet, krijgen tudor dealers eens in de 6 weken geleverd vanuit Zwitserland. Er bestaat best een kans dat nu ze bij Pertijs werden geleverd de andere dealers ze ook binnen hebben gehad. Je zou het morgen weer eens kunnen vragen.
Succes, her is het wachten waard.
Een prachtige aanwinst ik hoop deze zelf ook nog ( ooit in de toekomst
) te bemachtigen.
Heb begrepen dat ze maar mondjes maat uitgegeven worden.
Mooie vangst! Gefeliciteerd met deze prachtige Pelagos!
Heel mooi zeg!
Veel plezier er mee gewenst
Proficiat, zeer mooi.
Altijd leuk heh zo achteraf (goed)praten…
Van harte met de NA
…omdat het direct uit Zwitserland komt, duurt het langer? Uuuh, hoe dan?
Blijkbaar hebben veel andere landen een lokale distributeur. Zo heeft België een hoofdkantoor in Brussel. Vanuit daar worden leveringen aan de Juweliers gedaan.
Dat bleek nu met de pelagos 39 een voordeel te zijn, want daar werden ze wat eerder uitgeleverd.
Niet NL geleverd dan, deze?
Gefeliciteerd! Mooie duiker. Maar wat de beste release ooit zou zijn, van Tudor? Ik denk een BB58 in titanium. Dat zou wat voor mij zijn.
Zo zit ik ook nog te wachten op een Squale Sub39 in titanium.
Maar veel plezier met deze knaller.
Helemaal mee eens
Wel, deze komt bij House of Pertijs vandaan. De eerste die daar geleverd is.
Congrats! De eerste op HF met een NL levering. Ik was er helaas niet zo snel bij, sta sinds 1 september op 2 lijsten. Afwachten dus…
Jaloersmakend dat wel . Van harte gefeliciteerd met deze pracht NA. Tudor rules
Liever een Pelagos 39 in staal.
Mooie aanwinst! Ik vond vooral de sunburst erg gaaf toen ik de eerste foto’s zag, en de afwerking van de bezel is ook zeer interessant! Gefeliciteerd!
Gave Tudor. Staat goed. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.