gelijk heb je,
heb zelf zes stuks met perpetual calendar,
en het is een zaligheid er niet te moeten omzien in tegenstelling naar de andere veertig stuks in de collectie
die van jouw zijn echt zeer mooie exemplaren
hoop dat je de volgende snel vindt
draag ze met plezier
Ik vroeg me al heel lang af hoe je een quartz perpetual calendar eigenlijk in zou moeten stellen bij gebrek aan indicators. Nou zo dus;
Dat is dus nog best wel even een klusje, maar daarna ben je er gelukkig ook wel vanaf…
En daar gaat het om
Mooi horloge. Volgens mij nog niet eerder binnen het forum gezien.
Mooi man, het heeft even nodig gehad, maar ik vind deze mooier en mooier worden.
Gefeliciteerd!
Leuk je waardering voor quartz en perpetual.
Supergaaf deze Omega.
De drang naar voorzichtigheid bij hagelnieuw herken ik, bij de haute categorie high end dan. Afdeling +30K zeg maar. Draagt echt niet ontspannen.
En de Piaget? Supergaaf zeg, had m nog niet eerder gezien. Categorie grailwatch.
Ga zo door!
Gefeliciteerd, en dank voor het delen van de zoektocht.
Mooi verhaal, dank voor het delen.
De Omega is not my cup of tea, maar die Piaget (en dan zonder dag en datum): ubercool!
Gefeliciteerd met je NA en leuk om over jouw persoonlijke zoektocht te lezen! Veel bang for the buck en lekker eigenzinnig👍
Jij had toch nog een groene? Is die ook weg inmiddels?
De Tonda PF is één van m’n wat-als-ik-de-hele-collectie-de-deur-uit-doe-en-er-één-voor-terugkoop horloges. Maar geen secondewijzer, dus dan kan ik dat idee gelukkig terzijde schuiven in fantasiehorlogeland😊
M’n ultieme daily moet quartz maar met een volgouden band zijn. Dan blijft er weinig over: Oysterquartz Day-Date (erg duur, voelt kwetsbaar)
Ebel Classic Wave Gold (ook wel cool, misschien wat klein)
Chopard St Moritz, maar lijkt er alleen in de middenmaat in volgoud te zijn van de 1e generatie
En dan de Piaget. Ik vind het hebben van een dagaanduiding sjiek voelen (go Rolex marketing!) en die bleek te bestaan toen ik de Polo tegenkwam als optie. En vind ik de Polo de meest sexy optie van al deze bovenstaanden.
Overigens lijkt deze Constellation er dan ook in volgoud met quartz te zijn, maar dan weer niet HAQ. Downgrade voor een upgrade? Wie weet, ik vind deze vorm echt prachtig!
En spannend ook, want blijft het toch inmiddels wat oudere spul wel werken?
Cool, zo éénkleurig! Loopt’ie een beetje goed?
Thanks, loopt binnen COSC-waarden sinds ik deze aangeschaft heb in 2019.
Leuke beschrijving van het speuren naar de Omega Constellation PC veel plezier ermee !
Gefeliciteerd met je NA, geniet ervan! Tof dat je die Piaget zo mooi vind. Leuk verhaal.
Oh jazeker wel. Ebel super cool.
Klaarblijkelijk ben je niet met Seiko 5jes begonnen. Ik vind het budget aanvoelen.
3 SKXjes versleten. En een Monster Gen1 permanent in de collectie;)
Helemaal eens. De positionering van de vensters is ook geweldig.
Te klein voor mij, maar wat een lekker horloge!
Leuk verhaal! Veel plezier ermee!
Mooie route zo en ik begin die 90s Connies steeds meer te waarderen. Veel plezier van de NA
Quartz met Perpetual Calender is heerlijk zorgenvrij als daily. Daarom gaat hier de Chronomaster heel vaak om de pols:
Daar kan je altijd nog naar terug
Prachtig, gefeliciteerd