NA De Dynamic van mijn vader

Super mooi! Koester het!

1 like

Een feauture voor mijn moeder en het horloge in de strip van @Jurk. Super gedaan:

Het horloge ligt inmiddels bij @Jero1 voor een volledige service, maar aangezien Omega heel wat modifocaties aan het uurwerk voorschrijft kan dat wel een paar maanden duren! Nog even geduld dus voordat hij om de pols kan :slight_smile:

9 likes

Geen idee of ze een beetje lijkt. :joy:
Heel graag gedaan Iig!
Succes met de revisie en heel veel draagplezier gewenst! :sunglasses::ok_hand:

1 like

Prachtig! En onnodig te zeggen dat je dit horloge zult koesteren als geen van je andere.

1 like

Exact drie maanden nadat ik hem bij @Jero1 heb ingeleverd, maar ruim op tijd voor mijn bruiloft waarop ik hem ga dragen als aandenken aan mijn vader, is de Dynamic terug van service!

@Ko-Banden is er een nieuw bandje voor aan het maken (deze is aan het vergaan) maar verder is alles weer tip-top en dynamisch!

14 likes

Gefeliciteerd met het horloge dat eindelijk weer terug is en natuurlijk ook met de aanstaande bruiloft!

1 like

Ik weet niet meer of ik het al eerder had gezegd, maar afgezien van de emotionele waarde die het horloge voor jou heeft, en hoewel dit model voor zover mij bekend niet super geliefd is bij veel Omega-fans, vind ik dit persoonlijk misschien wel het allermooiste model dat Omega ooit gemaakt heeft. Draag het met trots en alvast gefeliciteerd met je huwelijk!

1 like

Wat een mooi verhaal bij een mooi horloge. Koester deze klok!!

1 like

Dan wonen we bij elkaar in de buurt :grin:

Bijzondere niet alledaagse Omega, maar

dit is natuurlijk het allermooiste!

1 like

Inderdaad niet erg geliefd en het is ook een beetje een bij elkaar geraapt zooitje: Dikke Breguet numerals, flieger wijzers, faux patina, etc. Snap dus dat mensen het niks vinden, maar ik vind hem dus ook serieus leuk :slight_smile:

1 like

Proficiat maat. Tis je gegund.

Geniet ervan en ik zie hem vast nog wel eens in het echt :ok_hand:t3:

1 like

Wat een super gaaf en mooi horloge.
Wat super en gaaf dat je lieve moeder dit gedenkwaardige horloge schenkt aan jou, onbetaalbaar in waarde. Prachtig

Minstens zo prachtig dat je deze op je bruiloft kan en mag dragen, wauw.

1 like

Waanzinnig, mooier gaat het nu niet worden.
Wat zul jij, zullen jullie, uitkijken naar jullie dag, en met jouw vaders horloge. Echt heel bijzonder, genieten :heart_eyes:

1 like