Dit zijn de gebeurtenissen die het leven zo bijzonder maken.
Enjoy with pride
Dit zijn de gebeurtenissen die het leven zo bijzonder maken.
Enjoy with pride
Dit is echt heel bijzonder! Bedankt voor het delen en een geweldige eigenzinnige Omega die altijd verbonden blijft aan jouw vader.
Mijn vader heeft niks met horloges. Mijn schoonmoeder heeft een horloge van vader geërfd en dit is van grote waarde voor haar. Mijn echtgenote heeft ook wat “beaters” van haar opa gekregen na zijn overlijden en dit draagt ze ook heel graag. Dit is de start geweest van de horloge liefhebberij.
Toch speciaal wat die horloges voor waarde kunnen hebben!
Wat een prachtig aandenken. Ik wens je er een mooie tijd mee.
Vanzelfsprekend je meest dierbare horloge! Hij is daarbij ook nog eens prachtig! Dat je er nog maar vele mooie jaren van mag genieten!
Nogmaals gefeliciteerd met deze mooie aanwinst maat. Mooi geschreven ook👍🏻
Prachtig. Een horloge om te koesteren.
Mooi aandenken aan je vader, draag hem met trots
Ontroerend verhaal. Wat heerlijk dat je deze beauty nu kunt dragen
Prachtig horloge en mooie tast- en draagbare herinnering aan je vader. Die verdiend het om weer helemaal in ere hersteld te worden.
Prachtig horloge en een hele mooie herinnering aan je vader. Koester dit horloge
Stoere trucker hier die ff een brok wegslikt. Iedereen heeft wel een verhaal maar het raakt me elke keer. Mooi verhaal.
Mooie herinnering in de vorm van een horloge, veel draagplezier!
Helemaal Top veel draagplezier
Prachtig aandenken, en het zijn fraaie klokjes met een heel eigen stijl.
Mooi hoe dit horloge uiteindelijk om jouw pols mag zitten. Prachtig verhaal en wat moet het bijzonder zijn om op deze manier elke dag met gevoel naar deze dynamic te kijken. Geniet ervan!
Prachtig! heel mooi en bijzonder.
Nogmaals dank voor alle mooie berichten. Inmiddels in contact met een horlogemaker en mag hem dus binnenkort een weekje of 6 inleveren. Hopelijk kan ik hem daarna dragen in volle glorie zoals mijn vader deed
In volle ere hersteld en gedragen!
Mooi , geniet ervan , maar vooral , koester het
Gaaf man! Wat het vertegenwoordigt maakt het nog 10x mooier!