Super Michiel, gelijk je belangrijkste horloge by far…
schitterend,heel mooi verwoord en het mooiste kado een waardevolle herinnering aan je vader
Jaaaa… veel mooier wordt het niet toch? Toen ik een jaar of 15 geleden een horloge mocht uitkiezen voor mijn afstuderen, heb ik tijdens mijn zoektocht nog lopen kwijlen over de time only versie van deze prachtige chrono.
Draag hem met veel plezier en herinneringen!
Dat is nog eens een mooi cadeau en zeker omdat er zoveel herinneringen mee verbonden zijn.
Helemaal compleet ook met de originele doos en garantiekaart er nog bij!
Mooi moment en kostbaar bezit.
Bij mij gaat het horloge van mijn overleden vader ook nooit weg.
Thnx voor het delen.
Erg mooi verhaal en NA!
Geniet er van,.
Wat een mooi bezit. Het ideale aandenken aan je vader. Veel plezier er van. Ik vind het horloge zelf ook schitterend. Ik weet dat de meeste Omega-fans er anders over denken, maar ik vind dit misschien wel de mooiste Omega ooit!
Toen mijn vader begin jaren 70, ik zal 8 geweest zijn, een nieuwe Ancre automaat kocht kreeg ik de handopwinder die hij vlak na de oorlog van bonnen kocht. Ik was zo trots dat ik hem meteen om wilde naar zwemles. Toen ik me weer ging aankleden was hij verdwenen uit de zak van mijn broek die in de kleedkamer hing. Zo jammer. Ik weet ook echt niet meer wat het merk was. Ook al zal dat niet veel voorgesteld hebben zou ik er dolgraag een ander exemplaar van hebben willen kopen.
De Ancre kreeg ik ook weer toen mijn vader zijn volgende horloge kocht (een goudkleurige Seiko quartz met een vierkante kast en een goudkleurige metalen band) maar is helaas gesneuveld in een brandspuitduel in mijn studententijd…
Toen mijn vader overleed was ik nog niet echt geïnteresseerd in horloges en de Seiko vond ik toen maar niets. Waar hij gebleven is, geen idee.
wow… daar word je stil van… koesteren en dragen…
mooi man.
Een onwijs dierbaar verhaal bij een mooi horloge! Veel plezier er van!
Geweldig! Prachtig horloge!
Wat een mooie reacties allemaal. Zeker ook die van andere erfstukken zoals @Nobler en @hendrikjandetuinman. Ik ben niet zo’n sentimentele jongen, maar merk toch dat dit me heel veel doet. Kon ook zeker een traantje niet onderdrukken toen ik het pakketje uit mocht pakken.
Zo’n doorgeef moment is speciaal ,het verbind mooie herinneringen aan de volgende generatie die tegelijkertijd de “opdracht “ krijgt het horloge ,in dit geval , dit mooie horloge te koesteren ,te verzorgen ,te dragen en weer door te geven …het is de gang van de tijd .
Mooi man dank voor het delen.
Horloges met een verhaal zijn het mooist, zeker in dit geval.
Mooie herinneringen en nieuwe momenten gewenst!
Wat een bijzondere Omega moet dit voor je zijn. Veel mooie herinneringen eraan wens ik je.
Lijkt me erg bijzonder om zoiets te krijgen wat van je vader is geweest. Mooi aandenken aan je vader.
Hee wat ontzettend tof man. Dit soort kadootjes zijn natuurlijk ultiem genieten, als zo’n tof aandenken van je vader perfect aansluit op je hobby.
Een hele mooie herinnering aan jouw vader. Geniet ervan. Overigens een erg mooi en stijlvol horloge.
Heel mooi! Ik denk ook dat je moeder heel blij is dat jij hem met dezelfde trots en passie zal dragen als je vader.
Schitterende Omega, geniet ervan en draag hem met trots!
Nee, dit is er een die je moet koesteren.
Een prachtig horloge