Dit dus. Hier kan je alleen maar veel respect voor hebben.
Respect voor Jasper ? Zeker ! En veel ook.
Maar als ik een horloge wil kopen en ik moet wachten tot ergens volgende week om, wegens marketingredenen, op precies om 14.00 uur te mogen vertellen/vragen/melden/smeken of ik het horloge zou mogen kopen is me te gek.
Hier doe ik niet aan mee en het gaat me om het horloge, niet om de beleving in de winkel. Kom op zeg.
leuk verhaal, je kan merken hoe veel passie je voor de horloges hebt!
Voor mij persoonlijk is dit helemaal niets, ik ben (denk ik) een te nuchtere boer. Als ik iets wil kopen voor de vraagprijs dan wil ik binnenstappen en binnen kwartiertje weer buiten staan met het product.
Dit heeft niks met AVW of iets te maken, is gewoon mijn persoonlijke afwijking.
Het is een commercieel bedrijf, dus snap absoluut dat ze dit wel doen. Daarnaast is de drop een vast onderdeel voor AVW met veel bekijks en het is wel zo eerlijk om iedereen dezelfde kans te bieden aangezien het over algemeen vrij zeldzame modellen zijn.
Maar voorafgaand aan ‘de drop’ is er een ‘pre-drop’…
Heel mooi horloge, veel plezier ermee!
Gefeliciteerd
Mooi geschreven verhaal over deze aankoop en gefeliciteerd met de aanwinst. Veel draagplezier!
Heel veel draagplezier met je topper van Cartier
Eens!
Precies.
Wat een gelul voor een horloge dat achteraf nog gerepareerd moet worden.
Desalnietemin, veel plezier er mee TS.
Van harte met deze bijzondere aanwinst!
Dude
Ik vind het top! Een vent van 1,91 die een lugloos dameshorloge rockt alsof het de heilige graal is! U, beste heer, heeft niets te compenseren
#bigdickwatch
riep u mij?
Dank je wel! Passie is er inderdaad zeker
Dank je wel!!
Tja, ik snap wel dat ze iedereen een eerlijke kans willen geven. Het is misschien een minder fijne manier van ‘zaken doen’ maar ik snap dat als dit de gang van zaken is, ze geen uitzonderingen maken (in ieder geval niet voor iedereen)
Laat ik in ieder geval even duidelijk zijn, na dit belletje is het complete aankoopbedrag teruggestort. Dit hebben ze zelf aangeboden. (zelf was ik te verbijsterd dat ik gebeld werd om er zelfs maar aan te denken) Uiteindelijk is het volledige aankoopbedrag pas afgelopen zaterdag, tijdens het ophalen, bij hun in de winkel, overgemaakt.
Ik koop niet perse voor de ervaring bij AVW, ik heb er alleen op de een of andere manier wel meer vertrouwen in door de ‘huiselijke’ sfeer, in tegenstelling tot een Spiegelgracht of GASSAN. Het zou zo maar kunnen dat ik een volgende bij AWCo ophaal bijvoorbeeld.
Dank je wel! Gaat goed komen!!
Een 7,5?! Dank je wel!
Dank je wel!
Dank je wel!!
Dat snap ik, alleen is de omloopsnelheid bij AVW gewoon ze kapot snel, afgelopen week waren 7 van de 9 horloges binnen een kwartier weg…
Dank je wel!! Komt meer dan goed
Dank je wel!
Dank je wel!
Ik geloof best wel dat op het moment van verkoop, AVW de schade nog niet had opgemerkt (uiteindelijk was er ook helemaal geen schade volgens Cartier zelf en hebben ze afgezien van een nieuwe service, niks met het horloge gedaan)
Dat het hun bedrijfsvoering is, kan ik ook weinig aan veranderen
Dank je wel!!
Dank je wel!!
Soms heb je dat toch? Dat je bepaalde Porsche auto’s mooi vind, dat verhaal van die ene Ferarri mooi is, maar dat je gewoon verliefd word op een Audi?

Ik vind het top! Een vent van 1,91 die een lugloos dameshorloge rockt alsof het de heilige graal is! U, beste heer, heeft niets te compenseren
Dank u dank u, voor de rest ben ik gewoon jongeman en jij hoor… Ohh en net weer onder de 100kg
Ik ben ook maar een 21 jarig pis(stud/v)entje…

#bigdickwatch
Dat zijn gelukkig jouw woorden…
.
.
.
.
.

Laat ik in ieder geval even duidelijk zijn, na dit belletje is het complete aankoopbedrag teruggestort. Dit hebben ze zelf aangeboden. (zelf was ik te verbijsterd dat ik gebeld werd om er zelfs maar aan te denken) Uiteindelijk is het volledige aankoopbedrag pas afgelopen zaterdag, tijdens het ophalen, bij hun in de winkel, overgemaakt.
@AmsterdamVintageWatches Niets meer dan lof voor Jasper als ik dit lees . Dit is de juiste manier van zakendoen!
@Garfield Nogmaals veel plezier met je Cartier!
Van harte en een mooi verhaal
Je hebt blijkbaar meer geduld dan ik , want wat een traject zeg. Niet goed van AVW om een horloge te koop te zetten dat eigenlijk een defect heeft en ook nog geserviced moet worden… en een bandje dat niet goed past ??
Maar ja, voor jou eind goed al goed en ik wens je veel draagplezier !

Niet goed van AVW om een horloge te koop te zetten dat eigenlijk een defect heeft en ook nog geserviced moet worden… en een bandje dat niet goed past ??
Weet niet hoe je hierbij. Het horloge hadden we reeds door Cartier laten servicen en de band was de originele die Cartier er zelf ooit op heeft gezet. Even beter lezen volgende keer