NA: De eerste! Cartier Vendôme bij AVW!

Tegenwoordig draagt niemand toch meer driedelig?

2 likes

Wel degene die zo’n Cartier tonneau scoort. :slight_smile: Maar hier:

@Garfield, Ik zie de eerste foto-sessie in driedelig maatpak met de Cartier graag tegemoet. Blijft een cool merk met coole horloges.

:+1:

2 likes

Leuk verhaal! :slight_smile: Geniet ervan!

1 like

Die dragen ze alleen voor de foto, m.u.v. Craig, maar die wordt gesponsord door Tom Ford, die moet er altijd zo bijlopen

1 like

Ja, dat moge duidelijk zijn. Net zoals ik ze ook alleen maar draag voor de pikkestein van de bank of het ministerie waar ik vergaderingen mee heb.

Punt is dat driedelig niet dood is. :slight_smile: Zeker niet met een Cartier Vendome om de pols, om het weer on-topic te trekken. :slight_smile:

3 likes

Als je de afgelopen jaren deze stijl horloges in ‘wat draag je vandaag’ had geknikkerd was je uitgelachen en weggehoond. Zelfs in het vintage gedeelte. En ineens je het cool. Schiet mij maar in de droogmolen.

Dat jij dat niet doorziet terwijl je een omhooggevallen boer uit Emmeloord bent is ronduit stuitend. :joy:

Wanneer ben jij voor het laatst in een boardroom geweest? Of überhaupt in een zakelijke omgeving, weg van je eigen thuiswerkplek, videobellend in T-shirt en onderbroek met de PlayStation binnen handbereik?

Mwah. Die gaat in Bangkok en Manilla echt niet zo over straat hoor.

8 likes

Het is inmiddels een half jaar. :sob: Gek wordt je er van.

Door jou ja, omdat jij alles met een Yildriz dop haat. Merk wel op dat je alles met een Yildriz-dop zit te haten in het NA topic over iemands nieuw verworven Cartier.

:thinking: Zomaar een tipje, het kan als minder, eh, fijntjes worden gezien.

1 like

Ik zie niet zo snel een Cartier, wel een Armani en een Invicta, Craig draagt vast heel narcistisch een Bond Seamaster en Beckham een zakhorloge aan een kettinkje

1 like

Door iedereen. Oudedameshorloges zijn nog nooit cool geweest. Dat weet jij ook G.

Het heeft helemaal niets met een

te maken. Sterker nog, dat had ik helemaal niet gezien. Bovendien reageerde ik op het oma horloge waarbij jij je in de Amsterdamse instagram gekte mee laat slepen. Als AVW zelfs met dit soort viraal gedoe doordringt tot in de krochten van Flevoland bij mensen die noch verstand van de moderne tijd, noch van mode hebben dan doen ze dat toch wel knap. Eerlijk is eerlijk. Het horloge van TS heb ik zojuist pas gezien toen jij over Yidriz begon. :smile:

6 likes

Waar is dat oogje voor ?
En die riem, geen ponem.
20200920_112906

Dus, driedelig, zakhorloge, tonneau èn tattoos ?
Mooi !

20200920_112929

3 likes

De gulp viel mijn eerder op :rofl:

2 likes

Echt he. Lekker “classy”…

Kan zijn dat die andere de portemonnee aan de ketting heeft. Ook sjiek.

https://www.countryshop-el-gringo.nl/nl/portemonnees/trucker-portemonnee-zwart/a-5673-23

4 likes

Smaken veranderen. Misschien door gebrek aan sociaal contact, mensen nu iets kiezen wat ze leuk vinden ipv dat ze iets kiezen wat de geaccepteerde norm is :smiley:

En bekijk het positief, iedereen die nu iets anders kiest als het geëffende pad (Rolex) zorgt ervoor dat er meer overblijven (dus minder druk op verkoop en dus minder overbieden) en de prijs misschien eindelijk eens wat gaat zakken :wink:

On topic; leuk horloge. Geniet ervan.

1 like

Daar moet je wel iets voor doen. :joy: :wink:

image

4 likes

:joy:

‘Gentlemen’ toch …

3 likes

En dan zijn dit nog de eufemistische uitdrukkingsvormen. :joy:

1 like

Tsja.

Twee mensen die schelden naar aanleiding van stijlvraagstukken. Het heeft iets aandoenlijks en treurigs tegelijk natuurlijk.

‘Wanneer ben jij voor het laatst in een boardroom geweest’ :joy:

Maar in-topic: dat is geen fraai model in mijn ogen. Zeker niet voor een man die niet ‘te hard probeert’.

3 likes

Hahaha toen ik dat opschreef moest ik meteen weer aan onze krijtstreepfittie van weleer denken. :smile:

2 likes

Om maar even twee plaatjes van Fate te lenen:

2 likes

My point exactly. :joy::+1:t3: Als die twee niet per ongeluk respectievelijk model en acteur waren geworden kwamen die alleen in een boardroom om de lunch klaar te zetten. :wink:

8 likes