Nú zijn we aan het praten.
Deze?
Mijn oma had dat een mooi horloge gevonden. Mijn opa ook denk ik. Maar dan wel voor mijn oma. Sinds wanneer is dat vrouwelijke brocante oubollige spul ineens hip and happening? Het zal ongetwijfeld acquired (ahum hypemeeloperij vintage marketing proest viral shizzle kuch) taste zijn maar ik snap er werkelijk geen bal van.
Mooie aanwinst en een mooi verhaal. En @AmsterdamVintageWatches heeft gewoon een uitstekend concept neergezet. Je hebt het kennelijk het gevoel dat je de loterij hebt gewonnen als je een horloge mag kopen. Is toch super knap?!
Kudo’s naar de marketingmachine van Jasper en de Jaspettes. Die werkt prima
Zoals Dirk S. zou zeggen: ‘als mensen niet al te pienter, zeer beïnvloedbaar, niet scherp en nogal naïef zijn, wie ben ik dan om daar niet van te profiteren?’
Eigenlijk is het dus helemaal niet knap
Zoals met wel meer marketing invloeden en gehype. Het is knap en een beetje droevig.
Ik vind hem er chique
Het maakt me allemaal eigenlijk niet zoveel uit. Ik vind het wel kleurrijk. Anders hebben we straks allemaal een Archimede, super saai
Dat is zeker waar. Het heeft ook wel wat. Met je oma look Cartier op je vintage racefiets met MacBook Pro in je legerduffel op je rug. De wind door je knotje en je ongetrimde baard. Met nog de after taste in je mond van de Flat White caramel met havermelk en een paar stukjes quinoa tussen je tanden.
De leven.
Hahahaha, ik zie 'm gewoon gaan!!!
Ik begrijp er niks van, maar het zal zeker aan mij liggen. Ik zal mijn bak vintage dameshorloges nog maar niet aan de kringloop meegeven
Maar wel smakelijk verhaal en smaken verschillen natuurlijk! Veel plezier met het horloge maar ik vraag me nu wel af wat jij verstaat onder de ‘mooiste vrouw ever’
PROEST!
Daar gaat m’n flat white!
Ik vind het overigens een leuk verhaal, TS. Je schrijft op een leuke en symphatieke manier.
Vind het overigens knap dat je dit horloge draagt. Het zou mijn keuze niet zijn, helaas.
Wel weer grappig dat bij elke draad op het forum waar @AmsterdamVintageWatches genoemd wordt het over hun gedrag gaat.
OP gefeliciteerd man, leuk zoveel blijheid te zien, dat is waar de hobby om gaat. Ik zit nu alleen te twijfelen of ik het woord ‘klokkie’ ergens in moet proppen om Jasper kippevel te geven
. Neeeh, laat maar
En ze in ongeveer iedere post getagd worden.
Ik vind “overigens” een woord wat te weinig wordt gebruikt. Kudo’s voor jou
De belijning is superstrak rond die hele kast. Het glas is IRL echt heel erg tof, de wijzers en wijzerplaat zijn pure klasse, en het is een horloge wat onder een pak een groter statement maakt dan de zoveelste hork die denkt dat een Sub of Seamaster Bond bij een overhemd in de buurt hoort te komen.
Dat jij er met je kasjmieren jassen geen bal van snapt komt waarschijnlijk om dat je diep van binnen gewoon eigenlijk een platte, door de bossen huppelende tentzeil-barbaar bent.
Nee, die gasten dragen vintage Rolex, OP of Patek. En als het al Cartier mag zijn zal het een dooddoener zijn als de XL Tank of de Santos. Je beschrijft namelijk een flexitarische yoga-huppie (de liefdesbaby van een hippie en een yuppie) die naast de vintage sub of explorer ook zo’n lullig leren bandje om de pols heeft. En een tattoeage die stoerder is dan hij ooit zal zijn.
Ik zie heren in de betere (driedelige) pakken voor mijn geestesoog met zo’n fijne tonneau.