Wat een tof ding, geniet er goed van!
Mooi, veel draagplezier
Thanks!
Bang for buck, heerlijk horloge. Dank je wel dat ik deze Smiths vandaag ook even mocht dragen
@Anthony houdt wel van een mid-century achtig horloge met een Miyotaatje er in. Deze werd ook gewaardeerd.
Ik zie een patroon.
Ja je kunt zeggen wat je wilt van AliExpress maar af en toe zitten er leuke dingen tussen.
Enjoy!
Betrapt…
Heel leuk topic om te lezen, met de historie en het ontstaan van dit horloge. Ben zelf best een luchtvaart “nerd” en vind dit bere interessant!
Nogmaals, mooi horloge en draag hem in goede gezondheid!!
Heel leuk en uiterst interessant verhaal, Wat een mooi horloge dat staat buiten kijf
Heel veel plezier met dit prachtige horloge met uiterst fraaie dial.
Draag hem maar vaak en veel in goede gezondheid.
Dank voor het artikel. Nooit geweten dat de naam van de aller-aller eerste SAS UG Polerouters, Palarouter was
Leuk om te zien hoe populair dat merk is. In de hele collectie van 25 modellen heeft Kurono precies één horloge beschikbaar, de rest is ‘Sold Out’.
Bedankt! Ik wist het ook niet, maar toen ik eenmaal de beerput opentrok over de historie van dit horloge kon ik eigenlijk niet stoppen met lezen. Inderdaad erg interessant.
Thanks!
Graag gedaan! The more you know, haha. Historie achter zulke designs maakt het voor mij nou net interessant.
Hahahaha… Net als veel Smiths horloges, overigens.
Maar Kurono heeft een hele specifieke release strategie: Je krijgt een mail dat er een model release aanstaande is, met een tijd en datum waarop je in kunt loggen om die te bestellen. Als die tijd voorbij is, worden er zoveel gemaakt als er bestellingen zijn, en dan is de koek op voor die iteratie.
Wat Kurono en Smiths gemeen hebben is dat Hajime en Eddie allebei een teringhekel aan scalpers en flippers hebben, en beide sites bevatten dan ook taal die tegen dat gedrag ageert.
Die Zweden hebben geen mash bij hun bangers, of jellied eels
Tuulk wel. Korv med mos is de nationale snabbmat specialiteit. Bij voorkeur te verorberen bij de Sibylla.
Mos hoort in het bos, niet op m’n bord
Altijd nog beter dan Surströmming