NA: De Fransen zien ze vliegen II, this time it's personal

Er wordt zojuist eindelijk een ijskoude Hertog Jan voor mijn neus gezet. Even de laatste dossiers afraffelen en dan knal ik de laptop uit en het alarm er op. Toedels.

Leuk ding dus, zie hem binnenkort wel. :smiley:

1 like

Wat vind ik ervan?
Dat vroeg je je echt wel af toch!?

Nou daar komt tie.
Heerlijk, gewoonweg heerlijk.
Een do it all horloge op en top.
Lekker.

Weet het zeker, jij is blij.

1 like

Haha, heerlijk ook weer. :joy: Lekker ventje ben je ook he. Wat een leventje.

2 likes

Zijn enige high-end horloge staat juist te koop. :scream: Oke zo’n Rolex is wat opgekalefaterd met wat goud of glimmers maar het blijft een eenvoudige instapper naar de écht leuke horlogerie.

Maar die Baltic is wel leuk. Ik zie alleen allemaal dingen, Frans, Baltische staten. Ik snap het niet helemaal!

1 like

Ja hoor, heul nice. De blauwe vind ik ook zeer classy.

1 like

:point_down:

Enneh, ik geloof dat de een of andere Brit becijferd had dat 69% van alle werk in de UK bullshit banen waren. Ik denk niet dat wij daarin achter lopen. :rofl:

Proost! :beers:

Dank je. Daar is ik inderdaad blij mee Henk, da ziede gij goed.

3 likes

Oh, dat is in NL ook schering en inslag. Ik ken er genoeg in elk geval. :wink:

Cheers!

1 like

Prachtig! Echt een leuke kleurstelling, en zo’n rubberen band is altijd prima.

1 like

Zoals gebruikelijk een genot om te lezen. :+1:

En weerom een fijne NA, met een prachtig coloriet dat buiten de lijntjes van de conservatieve smaakpolitie kleurt. :star_struck:

Let op, historische gegevens nopen ertoe te besluiten voldoende afstand te bewaren tussen beide grootmachten in de horlogedoos… :rofl:

1 like

Dat verbaast me, ik ben er normaal gezien niet van. Deze is echt goed.

Dank! En ik heb nog geen gedonder in de doos. Al moet ik zeggen dat Axis in de meerderheid is, met 6 Duitsers en 10 Japanners. De Fransen houden zich gedeisd. :thinking:

1 like

Mooi man. Prachtige aankoop! Met het bolle glas, de kleurencombo en de GMT oogt dit anders dan anders. Op een positieve manier. Die dail is ook prachtig in balans :clap:t5:

Ftfy

1 like

Shit. Typo, en ik kan 'm niet meer fixen. Heh. What has been seen cannot be unseen.

Dat vond ik nou ook, lekker rustig, ondanks de vele elementen, dat doen ze echt goed.

1 like

Excuses. Doet verder geen afbreuk aan je prachtige verhalen hoor. Die lees ik altijd veel plezier. Jij was de inspiratie voor mijn NA van de smiths navigator.

Bij een volgende aankoop ga ik dit ook weer proberen. Brengt echt veel leesplezier op het forum.

1 like

Mooi ding! Ik kan de kleurstelling zeer waarderen. Succes met het slijten van je outgoing

1 like

Wat een heerlijk verhaal weer! Altijd leuk om te lezen hoe enthousiast je bent. Het is aanstekelijk!

1 like

Hij is echt heel leuk :smiley: Enjoy :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst (weer :wink:)!
Het enthousiasme wat uit jouw NA topics blijkt, werkt aanstekelijk!!!

1 like

Nu vindt mijn vrouw het niet erg dat de Chronomaster niet gaat, van het weekend. Ze heeft een zwak voor dat horloge. Misschien dat ik de Archimede nog eens probeer voor een discountertje en dan de Chronomaster gewoon lekker in de kist laat zitten.

Past u op? Aangestoken worden kan geld kosten. :wink:

1 like

Ik heb hetzelfde met mijn Aquascaphe, de BOR die erbij zit is prachtig maar heb de rubberen band er op gedaan als probeersel en er niet meer afgehaald! Binnenkort wel deze band erop, komt dit weekend over uit Florida! Lekkere look veur de zomer!

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

1 like

Leuk verslag! Veel draagplezier!!

1 like