NA: De Fransen zien ze vliegen II, this time it's personal

Ah, jij hebt de matzwarte plaat, die korrelige, met beige lume! Tof ding. Daar kun je elke band onder de zon op prakken, en dat zal goed staan! Veel plezier er mee. :+1:

Maar ik zal nog eens wat foto’s maken op andere banden. En op leer. Dat mag, want een GMT, dus ik kan de duikbrigade niet over me heen krijgen.

1 like

Baltic maakt toffe horloges, ook deze mag er zeer zeker wezen. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Phhfffff wat een verschrikkelijk lelijk ding :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:. Nee geintje. Grappig klokje hoor. Leuke zomerse kleuren wel. :muscle::muscle:

1 like

Hahahaha… Ja, maar moet je nou eens zien… Yema stuurt net een nieuwsbrief uit:

Ze zijn wel 13,7mm dik met gebold glas, maar ook wrede dingen met die Maxi-dials. En zowaar een in-house GMT uurwerk, als ik de website van Yema mag geloven.

Vive la France?

3 likes

Jazeker, ik hou me in deze keer; na de Yema :slight_smile:. Even rust in de tent tot ik me laat verleiden tot de aanschaf van een toolwatch.

1 like

Zou absoluut ook mijn keuze zijn. Nu houden die Chronomaster!

1 like

Bij mijn Omega zat de rubberen band echt slecht. Tot ik er eens een extra gat in geboord heb. Als rubber past, vind ik het heel leuk. Als het net niet is, is het ook helemaal niet.

1 like

Mooi horloge :+1: Tijdens het lezen hoopte ik even dat je voor de stalen band had gekozen (middelste op de foto) die vond ik zelf namelijk het mooist staan… maarja zo kan het ook hoor

1 like

Tja, ik hoor hele goede berichten over de stalen banden van Baltic. Die zouden retecomfortabel moeten zijn. Maar blauw tropic rubber was 95 ballen minder qua prijs, en het eerste wat ik met staal doe (in 99 van de 100 gevallen) is het er af bonjouren. :slight_smile:

Vandaar.

1 like

Mooi horloge ,gefeliciteerd :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Super toffe aanwinst :+1:

1 like

Dank, heren!

1 like

Schitterend horloge man, gefeliciteerd!

Goeie A-Team introductie ook. Of moeten we E-Team zeggen…? :face_with_monocle:

Ken je Rik overigens?

1 like

Hmmm… Ik dacht even dat die coordinaten akelig specifiek waren. :slight_smile: Maar dat was google die met me aan het fokken was. Gelukkig maar.

Maar nee, die ken ik niet. Hoezo, woont ie in de buurt of is het een fan van the A team? Ik was meer aan het proberen een soort van Tropic Thunder vibe te doen, maar da’s niet echt gelukt.

Les Grossman 4 life, G.

2 likes

Van ganse harte.

Leuk horloge. Ik heb de aquascape besteld toen die net uitkwam. Mooie kast en dikte. Leuke bezel en dial. Looks kloppen gewoon. Bezel van de duiker was wel vlak. Mooi gedaan bij de GMT.

. .

6 likes

Haha, daar gaan we weer… Tof ook!

1 like

Zo is dat. Dat was wel een zieke gelukstreffer geweest, waar Four Leaf jaloers op geweest zou zijn. Tropic Thunder moet zeker weer eens opgezet worden hier, machtig mooie film!

1 like

Baltic :sunglasses:

1 like

Rik Baltic? Que?

Of ik ben niet goed wakker omdat ik net uit bad kom (zie ook die Google SnaFu van me), of jij bent erg cryptisch. :rofl: :rofl: :rofl:

De wijzers zijn nu ook “chamfered”, eh, juist… gefacetteerd. Er zijn wat kleine verschillen ten opzichte van de duiker. Al vind ik die platte bezel ook wel wat hebben.

Ja, en zeker ook die trailers… Devil’s Alley, die zou ik ook zeker gaan zien.

2 likes

Het zijn niet de Staten maar het komt van Bal Tic, de voorloper van jeu de boules ! ook wel Petanque in sommige steden :joy:

2 likes