vet horloge. Vette gravure
Heerlijke NA. Geniet ervan
Haha da’s de op één na meest gevaarlijke vraag van de middelbare school. Recht daarna kreeg je namelijk een flinke klop op je noten. De naam Baltic doet me altijd aan die tijden denken…
Overigens ook in Emmytown.
Misschien inderdaad te kryptisch, maarreh, daarover gesproken, wat is een SnaFu eigenlijk? De eerste pretcylinder is pas 2 slokken geleden geopend. Mijn brein moet nog even re-kalibreren
Heel leuk horloge, gefeliciteerd! Heb er zelf ook al een paar keer naar zitten kijken.
Heeft iemand al de logica van de caseback achterhaald? De ring met steden en de kaart komt voor geen meter overeen, zit hier een systeem in?
Chapeau!! Mooie afmetingen en kleurstelling, leuk ding voor erbij. En ja…we weten allemaal hoe het zit met outgoing…lekker uitbreiden die collectie
Geinig en eigenzinnig horloge, proficiat!
Ben sowieso fan van de oranje-blauw combinatie en door de zwarte dial blijft het mooi in balans. Vind hem oprecht tof.
Helaas/gelukkig deel ik je passie niet voor Franse goederen, kan maar een paar dingen bedenken uit/in dat land waar ik onverdeeld enthousiast van kan worden:
- Hossegor
- Eric Cantona
- Geconfijte eendenmaagjes
- Annecy
Dat is een teken. Dit horloge bijt hem ook op geen enkel vlak dus kunnen best samen in een kist.
Wat een mooie, leuke GMT. En inderdaad… dat bolle glaasje; très sexy!
Is dat nou een geintje, of serieus? Want het doosje heeft wel weer golven, en nergens vond ik een stalen bal in de doos.
Tof he? Het schijnt dat er een paar uitgeleverd zijn met een fout in de tijdzones, en dat ie dan een tweede deksel opstuurde. Ik heb gewoon 'nen goeie, maar zo’n productiefout is ook wel cool.
Ik denk dat de ring met steden prevaleert, gekoppeld aan de uren er om heen, waabij GMT 0 is. Die kaart? Geen idee. Ziet er cool uit.
Chaos, rommel, verwarring. Ik opende die link van je en was vergeten dat ik ingelogd was in google, dus zag ik een vette hier bent u blip op m’n oprit.
Jij had gewoon de poldertoren in je coordinaten.
Is dat nou een verbastering van Emmeloord of heb je een tijd in New York gewoond?
Uit mijn pretcylinder komt nooit meer dan een… eh, laat ook maar.
Zie boven. Ik denk dat de kaart gewoon voor shits and giggles op die achterkant staat.
Niet dat ik ooit m’n huidige tijdzone aan de caseback van een horloge probeer af te leiden.
Nou, als die Sinn er in komt moet er toch echt eentje uit, want ik wil er niet meer dan 22 hebben. Koste wat het kost.
Laat die maag maar zitten. Een mooie confit de canard van eendepoot is fantastisch. En een boeuf bourgignon is ook niet te versmaden, in m’n staub bereid…
Dank je. Maarreh, da’s wel een onverwachte aderlating. Ik dacht wat te verkopen, minder dan de helft uit te geven, en voor de rest, ja, iets anders te doen.
Ik zou bijna zeggen hoe boller hoe beter, maar ik heb Seiko mods gezien die me voorzichtig maken.
Welke Sinn moet er komen?
Deze:
De Sinn 356 Sa II. Hij is in bestelling, maar ze waren op, dus ik moest een maand wachten. Deze Baltic was deels ook omwille van jeuk naar een bol glas.
Mooi aanwinst.
Ik heb in de korte tijd dat ik hier lid ben al het drievoudige van die CM aan NA en incoming zien langskomen van je
Onverwacht, nou ja een beetje dan, weer een lekkere NA. Heerlijk die Teams meetings even te onderbreken voor een pakketje!
Mooi ding die Baltic, net als de Yema GMT overigens. Genoeg weer te zien straks zienlijk al wel. En die Chronomaster, lekker in de kist laten. Die topper kan er ook wel als nr 23 bij…
Prachtige aanwinst gefeliciteerd, op na de volgende
Je onderschat de prijs van de Chronomaster.
Ik word er helemaal gek van. Urenlang per dag naar zo’n kutschermpje zitten staren.
Het is echt, echt verschrikkelijk. Dus ja, ik ging ook even met de postbode staan leuteren. Die man is buurtterapeut.
Er moet er eentje uit. Ik beraad me.
Formidable!
Gefeliciteerd! Erg leuk horloge. Kleurtjes zijn heerlijk. Maat is gaaf ook. Top!
Een mooie zee. Een fijne zee. Lekker, met Gotland, de archipel van Stockholm…
En dan toch van dat rubbertje af gehaald, want ja, leer he?
Goede band ook hoor.