Yup. Dat bolle saffier met die glanzende plaat er onder is wel een vlek-, stof- en vinger-magneet. Excuses voor de rommel.
Duikers op leer
Verder mooie baltic. Flinke vintage vibes met die bakeliet-achtige insert, maat en stijltje.
Een leuke toevoeging aan die enorme hoop horloges die je aan het hoarden bent
22 horloges. Man, man, man…
Dat is het zeker. Gelukkig wisselt in mijn geval de bezetting nog wel eens, en heb ik collega’s over de hele wereld die ook nog wel eens andere uitzichten hebben dan de zoveelste verbouwde zolder, maar desondanks komt het me de keel uit (al geruime tijd).
Perfectie heeft zijn prijs Chris, het kan nog veel erger. Draag hem maar weer eens na een weekje een Yema, dan valt dat wel weer op. Is hier met de GS en de Zelos net zo. (Al draag ik de Zelos vandaag weer voor de 9e dag op rij )
Inderdaad! Vandaag weer op de BOR gezet! Waarschijnlijk ten overvloede, maar ik zou hem er op termijn echt bij kopen! Staat op die GMT ook lekker!
Gelukkig is dit dan ook een vliegenier, want GMT en bi-directionele bezel.
Valt mee. Ik heb er vijf geminderd.
Yup. En die prijs is voor mij onbezorgd dragen. Waar ik ze voor heb.
Kan ik doen, maar ik weet nou al dat ik hem niet ga dragen.
Mooi geschreven NA!
Ik snap je enthousiasme wel. Door de coole kleuren van de GMT kwam ik zelfs in de verleiding terwijl ik al een Aquascaphe heb…
Zo heb ik een Seiko met slecht uitgelijnde bezel,vast een productiefout die straks van onschatbare waarde gaat worden
Wat ik mooi vind aan deze Baltic is dat deze niet zo’n sandwich dial heeft.
Oeoa wijze doet dat voor mij wat goedkoop aan.
Haha nee man, voor de leuk! Zeker niet serieus. Dat je nog nooit van een baltik gehoord hebt!
Aha, goed om te weten wat een Snafu is!
Nee Emmeloord, NYC is een zee te ver voor deze polderboy haha
Maar ik krijg het idee dat jij wel ontsnapt bent. Uit Emmeloord, dan toch.
Exact wat me tegen hield toen ik naar de duiker zat te loeren.
Ik vind die duikers wel tof, echt mooi. Maar ik heb liever platte platen.
Haha ja semi. Ik studeer nu in Tilburg, dus een beetje ontsnapt wel ja. Ik kom alsnog graag in het buitengebied, Emmy zelf vind ik minder chill. Alsnog leuk om mensen te kijken
Gast.
Je kan hier een kanon afschieten. Op zondag helemaal. Het grote probleem met dit dorp is dat het het meest chille dorp ooit is. Als ze nou eens een spoorlijn regelen, en als die hele generatie christelijke boeren het veld eens ruimt, dan wordt het misschien nog eens wat, met café’s die open zijn op zonda…oh, wacht, The Bottom is net failliet.
Haha dat klopt, chill is misschien het verkeerde woord voor deze context. Een bende van die ouwe zeurpieten relokaliseren zou de omgeving flink verbeteren inderdaad, maar die spoorlijn vind ik nog dubieus. Straks zit heel de kiet vol met van die mafketels uit de andere polder haha.
Alles gewoon open op zondag en misschien ook ff de Deel afmaken zou de algehele sfeer in ieder geval heel hard opschroeven! Nu nog een manier verzinnen om die braindrain tegen te gaan. Misschien is die spoorlijn zo gek nog niet.
Dat dus. Want als ik gezellig koffiedrinkend in een uurtje op hetzij Amsterdam CS, hetzij Groningen CS zou kunnen staan zou het hier een stuk aantrekkelijker wonen zijn. Je kunt over mafketels van over de brug zeggen wat je wilt, maar ze hebben een toko, een seksshop, een biljartpaleis of twee en de supermarkt is gewoon open op zondag.
Dat hele contingent zuunige oale boer’n die hier maar tegen blijven stemmen kan wat mij betreft niet vlot genoeg gerelokaliseerd worden naar gebieden van waaruit ze de lokale politiek hier in ieder geval niet meer kunnen versjteren.
Maar goed, nu zijn we in de politiek beland, en da’s nooit goed in zo’n topic. De Deel… Tja, ik heb weinig goede hoop. Het ontwerp is nu niet precies de sprankelende dorps-piazza geworden die ze er van hadden kunnen maken met die rare houten ski-hut die ze daar neer hebben geplempt naast die constant uit staande, eh, fontein.
Gelukkig heb ik een kistje horloges die niet uit de polder komen, en zit ome Fate binnenkort met een mooie microfoon voor de neus op zolder te werken als een soort Donald Fagen:
Bouwen die lijn!!!
Zeker waar, snel door naar
Ga je een podcast beginnen?
Dat vroeg mijn partner mij ook al. Maar die microfoon is voor m’n Teams-vergaderingen zodat ik niet meer met een headset op hoef te zitten.
Die podcast… Tja. Het is een unit die zowel cartioid, stereo als omnidirectioneel kan opnemen, dus het kan maar zo, natuurlijk.
Lekkere aanwinst dit, van harte
Dank je! Ik had wel verwacht dat je 'm kon hebben als PRS en CW fan, die doen allemaal van die bolle vintage goodness tegenwoordig.
Haha slim! Dat scheelt weer van die oververhitte oren.
We wachten af