Ik hoop het voor je. Ik lees steeds meer zorgwekkende berichten dat ze de notie van “vrijheid inperken als je nog geen vaccin hebt gehad” in allerlei landen willen invoeren.
Los van het feit dat het een flagrante verkrachting van het zelfbestemmingsrecht van EU burgers zou zijn, geloof ik ook nog dat ze tegen Juni lang niet iedereen hebben gedaan.
Kortom: Moge de gekte je niet uit Frankrijk houden. Succes! Het is wel even twee uur tokkelen vanuit daar naar Morteau, maar goed.
En als de gekte je wel uit Frankrijk houdt is er altijd nog DHL.
Weer een prachtige NA verhandeling, zoals we dat van jou gewend zijn. Daar kan weinig tegenop!
Het horloge vind ik trouwens ook interessant, net als de overige horloges en geschiedenis van Yema. Ik heb er een ‘haat liefde verhouding’ mee… het blijft echter altijd lonken…
Toevallig had ik vandaag ook mijn Yema aan; de Spacegraf uit 2016.
Kleine update… Ik moest hard zoeken naar banden, heb uiteindelijk een paar 19mm banden gevonden op watchgecko. Hij doet het ook erg goed op bruin vintage, deze band komt van m’n Lord Matic (vandaar de schaafplekken, uberkorte lugs):
De kroon, na meermaals opwinden en gelijkzetten, schroeft erg soepeltjes in en uit. Dat hebben ze goed bedraad. Ik merk wel dat de datum-positie nog steeds op de kroon zit, je moet 'm dus twee klikken uittrekken om de tijd te verzetten.
Evengoed voel ik geen ghost datum klik wanneer ik de wijzers ronddraai. Hmmm.
E.e.a. wil zeggen dat het datumsysteem wel weggelaten is, maar er niet de moeite genomen is om een tiretteveer met twee tirette-nok-standen te maken/monteren. Jij hebt er drie, waarbij je de middelste dus ook voelt.
Evengoed erg leuke post, en een zeer eigenzinnig en leuk horloge!
Geen idee, ging gewoon zoals het ging. Misschien deed ik iets vreemds of was er een glitch in de webshop op dat moment? Als het niet lukt: Sorry man, dan is 690 - 15% het goedkoopste wat ik heb gezien met de JAN15 code.
Geen probleem
Ik denk dat je gewoon de eerste was die de omweg via de US-site gebruikte en dat ze een kleine check ingebouwd hebben toen ze dat merkten