Hahahh mooi verhaal en een mooi horloge!
Niet alles geloven wat ze op internet beweren!
MEMS are made up of components between 1 and 100 micrometers in size
Bovendien staat de S van MEMS voor Systems, hè, niet voor technologie waarmee deze systemen geproduceert worden want er zijn heel veel verschillende productietechnieken voor bekend
Heerlijk geschreven weer!!! En wat een plaatje!
(een) GS blijft me enorm aanspreken, zeker zo!!!
Veel draagplezier!
Leuk en veel info!! Geniet van je nieuwe aanwinst!
Zoals gewoonlijk weer een geslaagd verhaal én natuurlijk gewoon een fantastische aanwinst. Proficiat!
Die is fraai hoor! Mooi hoe je weet je precies niet aan je eigen regels te houden mbt maat, wr en alle andere gekke limieten die je jezelf oplegd Gelukkig maar, dan kunnen wij van je NA’s genieten!
Zoals gezegd: De meningen zijn verdeeld. Ik zie een MEMS sensor als een sensor die middels MEMS technologie is gemaakt. Hoe dan ook: Het is donders klein, en donders exact, en het wordt in vele velden gebruikt.
Maar zeg nou zelf, “someone might be wrong on the internet”, maar je moet wat als je de geschiedenis achter microscopisch kleine precisie-onderdelen in twee alinea’s wilt aanstippen.
Ik beboet mij ook niet. Het is een zogeheten victimless crime.
Schitterend! Al heel vaak naar de handopwinders van GS gekeken maar … wat zijn ze prijzig. Geniet ervan
die Seiko’s toch,
ze blijven een mens bekoren
draag hem met plezier
Mooi horloge, mooie Mcusta ook (heb er ook meerdere).
Leuk dat je perceptie van zaken door de jaren heen ook kan veranderen, hoe zeker je er ook van bent!!
Veel draagplezier!
Zaratsu aan toe, wat een gave GS
Zou misschien ook niet misstaan met zo’n Cordura strap als bij de SBGV245?
Gefeliciteerd met deze prachtige Grand Seiko , een heel fotogeniek horloge
Ja, ja, dat weten we nu wel.
Wat vindt je er zelf van?
OT: wat een heerlijke reis Chris. Naar een prachtig horloge. Want. Dat. Is. Het.
Ik kijk uit naar je volgende NA dit jaar
Mooie aanwinst , want Grand Seiko.
Maar dit is idd wel echt wat je zelf zegt “verschrikkelijk”
Naar mijn bescheiden mening …kan t beter
Mooi verhaal. Prachtige nieuwe GS! Om de rest van je leven te dragen en nooit meer te verkopen Ik wens je er veel plezier mee!
Met plezier gelezen en een mooie basic! Veel draagplezier
Gefeliciteerd, mooie aanvulling
Wat een mooi understatement, denk dat je het zelf wel weet…
Maarrrrrr heb het met veel plezier gelezen, zoals de (meeste) dingen die je hier neerplebt
Ik ga niet liegen, ik heb alleen de plaatjes gekeken.
Mooie plaatjes hoor.
Altijd waardevol om het voortschrijdend inzicht van je te ervaren ,dank voor het delen ervan Het resultaat een basic Grand Seiko …prachtig
en van harte !