NA: De Grand Seiko SBGA465. Een mechanisch monster.

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Wat Japanners maken is meestal erg goed en in dit geval mag het ook gezien worden!

1 like

Lekker weggelezen en prachtige aanwinst hoor! Geniet ervan!

1 like

:rofl:

Maar gefeliciteerd! Mooi topic, leuk om te lezen en vette foto’s. En de GS is :star_struck:

1 like

Wat een schitterende wijzerplaat, gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Je hebt de beste man weer op de been geholpen, mag ik aannemen?

2 likes

Eens. Geen duiker, geen schriefkroon wat mij betreft. Maar dat is een kleinigheid.

Wat een schitterd horloge die je de aandacht hebt gegeven die ze verdient. Gefeliciteerd.

1 like

VLBLES
Very long but loved every second.

Springdrive is de shit, het mag gezegd worden.
Zodra GS een mooie 37MM maakt doe ik mee.

Genieton Chris!

1 like

Dit topic bewijst maar weer eens waarom jij een van de parels van dit forum bent, ik heb het met veel plezier gelezen. :+1:

Mooie aanwinst, veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Prachtig verhaal over een geweldig horloge.

1 like

Heh. Hehehehe… Nee, dat was niet nodig. Hij mij wel, want ik viel achterover toen ik de prijs op die Seiko zag. Wist ik veel, ik was nieuw in de hobby. :slight_smile:

Yup, eens, en met een power reserve van 3 volle dagen hoef je 'm ook niet voor iedere scheet op te winden.

Watch this space, De Omiwatari is natuurlijk maar 38,5mm, dus kleinere Spring Drive kan zeker, en het zou met niks verbazen dat er gaan komen.

Evengoed, ik denk dat ik het niet heb kunnen laten, dus er is toch een 37mm SBGX261 onderweg omdat ik vind dat ik een 9F quartz in de doos moet hebben liggen. Kijken hoe dat is. Later meer. :slight_smile:

Soms een beetje schmutzige en stekelige parel, maar dank je wel. Da’s vriendelijk.

1 like

Yes, maar draagt als een 40MM.
Ligt allemaal aan mijn schrale polsjes.

Een 37MM springdrive en/of highbeat… :drooling_face:

Dit is serieus meters maken :muscle:

1 like

Al eerder aangegeven, een super mooi model!

1 like

Prachtig Chris! En dit is er weer zo één die je vanwege de renders niet zo snel zou kiezen tot je goeie foto’s of het echie in handen hebt.

Proficiat!

1 like

Mooie aanwinst en prachtige foto’s! Geniet ervan!

1 like

Mooi hoor!

De print lijkt zelfs te zweven :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst, enjoy!

1 like

Ho… shit verkeerde antwoordknop :blush:
Het was natuurlijk bedoelt voor de NA van Fate_Amenable_To_Change
Nou mooie gelegenheid om hem nogmaals te feliciteren met de GS! Heb ik het hopelijk weer een beetje goed gemaakt :innocent:

2 likes

Mooi

1 like

Mooi hoor en leuk ‘tekstje’, geniet ervan!

1 like