Dat heb ik ook elke keer als ik je prachtige verhalen lees, denk dan altijd, die vent had journalist of schrijver moeten worden. Prachtig leesvoer…
Prachtig horloge, en een duidelijke uitleg over de springdrive heel interessant
Geweldige aanwinst! Van harte!
Prachtig
Schei nou eens uit man
Je bent niet bij te benen.
Maar wat een mooie aanwinsten, super!
En nu dus een springdrive in collectie, top.
Sorry man.
Punt is dat ik m’n 44GS case verkocht heb, m’n aller eerste GS ooit. En ja, dan heb je wel een Spring Drive, maar geen 9F high accuracy quartz, en dan moet je wat. Grappig genoeg stond er een dag na dat ik 'm besteld had een tweedehands op het forum, en had ik de SBGV225 gemist die hier te koop staat. Er zijn meer dan een paar leuke GS horloges te vinden op het moment, voor wie in wil stappen.
Maar er gaat meer gebeuren: Ik denk dat m’n SPB153 het veld mag ruimen, ten faveure van… Tja, iets kleiners in ieder geval. Ik ga er nog een quartz uit gooien, een oude pilot, en dan ga ik me beraden op wat daar van gaat komen. Misschien nog wel eens een Credor handwindertje, een Spring Drive of zo. Al vind ik de Credor-atrava met KS complicatie ook super tof. Maar misschien koop ik wel een chronograaf van een stel Duitsers.
Dank, heren!
FTFY
Nee, nou ben je rare dingen aan het fixen. Maar ik weet bij wie ik moet zijn als het zover komt.
Gaan wij dan samen een clubje vormen? Gezellig! Mini meet!
Leuke review weer Chris, dat is weer puik werk
Ik vind overigens dat die Japanners het nog een tikje beter hebben gedaan
Het is een plaatje en die SD loopt wel heul mooi, erg gaaf. En de rest van het horloge is wat je erover zegt, gewoon prachtig. Japanners zijn gewoon meesters in fijne technieken en werken met trots en toewijding. Dat is wat je hierin heel duidelijk terugziet, goeie keuze kerel!
Proficiat en veel draagplezier. En deze wil ik zeker een keer zien
Ik ben nieuwsgierig, nee, laat ook maar
Dat heb ik zeker voor te porren.
Dank je!
Dat kan altijd. Wees welkom of stuur me een pb!