Heb er al meerdere gevonden na ff googlen echter denk dat nog geen hf er er een heeft
Kijk, als ik ooit tegen een Eichi II aan loop voor een zacht prijsje…
Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Gefeliciteerd Ero-sennin!
Mooi verhaal en zeker erg mooie techniek Grand Seiko is echt een mooi stukje vakmanschap
Vader! Wie denk je wat je bent? Is dat een snapchat filter of gewoon een masker?
Ik vind het inderdaad wel een pré dat hier nog ouderwets mensen mee bezig waren.
Ik vraag mij oprecht af waarom je nog een Snowflake zou gaan kopen. Misschien als je op zoek bent naar een titanium horloge?
De SBGA465 is met 40mm en kortere l2l echt in het voordeel. En dan heb je nog de lagere prijs.
1 op 1 copie van de originele mold (dus met scheve “mond”
Op papier is titaan lichter en dus comfortabeler, om één of andere reden worden de 5link bracelets hoger aangeschreven dan de brushed oyster, en tot slot wordt de sneeuwschuiver als luxer ervaren. Daar komt die prijs vandaan.
Maar in mijn hoofd heb je dus gelijk, want ik ervaar de band en geprinte reserve als beter. Ik had er niks op tegen gehad als dit horloge echter van titanium was geweest. Dat draagt zo enorm lekker, dat heb ik bij m’n Citizen Chronomaster mogen meemaken… Titanium for the win, zeg maar.
Cool. Strong in that one, the dark side is, hmmmm.
Wat een prachtig verhaal weer, en uiteraard super mooi horloge.
Fokking vet ding man!
Mooi en erg bedankt voor al het schrijf- en fotowerk!!!
Dank je. Vond m’n vrouw ook. De helft van de reden dat ik het aan haar kon verkopen dat ik dat ding bestelde was omdat ze er bij was toen ik in Düsseldorf zat te kwijlen als een kind voor een Jamin.
We moeten toch nog eens een bakske doen dan kun je het bekijken.
Geen dank, ik vind het leuk om NA topics te maken. En niet alleen omdat ik dan een nieuw horloge heb.
Mooie verhaal man, ga schrijven voor hodinkee. Je hebt het in je.
Ik weet niet of ik een populaire horlogejourno zou zijn, ik denk dat vele reviews minder positief zouden zijn dan wat er nu op Hodinkee staat. Ik zou veel haatmail krijgen, want grote bakkes. Maar dank je!
Prachtige aanwinst. Wat is die plaat toch prachtig zeg!
Heel veel draag en kijk plezier gewenst
Prachtig horloge, prachtig NA-topic. Veel plezier ermee!
Wauw, hier word ik zo enthousiast van!
De spring drive techniek begint me ook echt steeds meer aan te spreken, niet in de laatste plaats door dit soort posts. Prachtig. Zou zomaar kunnen dat een eventuele tweede horloge ooit een GS spring drive wordt…maar dan zonder datum.
Geniet van je horloge!
Dank jullie wel, dat komt goed.
Laat er nu eens een paar prachtige horloges zijn zonder datum en met de power reserve op de achterkant! Ik zie je NA graag tegemoet, want die zijn om van te smullen.