Wat een style icoon was ie toch hè, die Osama
. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Geweldig verhaal en een leuk horloge. Enige minpunt vind ik dat er van tijd tot tijd een batterij gewisseld moet worden.
Haha. Bedankt voor het heerlijk stukje leesvoer voor bij mijn bakje koffie. Dit is inderdaad een icoon. Ik heb hem vroeger ook gehad. Het is net een pot pindakaas, wie is er niet groot mee geworden?
Geniet ervan ![]()
Mooie aanwinst ![]()
Heerlijk leesvoer ![]()
Tijd.
Lucardi.
Horloge.
Gefeliciteerd!
Leuk geschreven! En inderdaad: in de wereld van horloges bewijst een strak en pretentieloos ontwerp dat ware klasse vaak schuilt in de kracht van eenvoud.
Ik vermoed dat ts dit wel begrijpt en eea grappend omschreef…![]()
![]()
Ik heb de g shock en jouw na.
De ene kan de andere hier echt niet vervangen.
Beide hebben hun eigen kracht.
Je weet het op dit forum nooit he…maar ik denk dat je gelijk hebt. ![]()
Zal je uit beleefdheid feliciteren.
Maar het blijft een poor mans Rolex.
En Obama een poor mans president.
Gefeliciteerd met deze beuker ![]()
We gaan allemaal wel eens naar het zwembad of op reis met een vliegtuig…das close enough.
Ik koop overigens horloges die ik leuk/interessant/mooi/gaaf vind, niet omdat ze een bepaalde specificatie hebben.
Blijft een topding! Hoe lang stond je op de wachtlijst bij de AD?
Wel jammer dat die stijl met hem gestorven is. Je ziet het amper meer. ![]()
Eén keer in de zeven jaar (volgens Casio) vier schroefjes loshalen en een batterijtje wisselen is te overzien.
Graag gedaan!
Thanks!
Dankje!
Thanks!
Correct! Lag er volgens mij vrij dik bovenop haha ![]()
Je hebt een punt. Ik bent te pauper voor een echte Rollie ![]()
Same here en ik denk dat het voor de meesten hier geldt. En wat ik dus ook zei; dat is dikke prima! ![]()
Toch langer dan verwacht. Maar na twee wachtenden voor mij en 5 minuten verstreken tijd was ik al gauw aan de beurt!
Sven Wunder!
Die man is een muzikale muskedunder.
![]()
Cool! Wel jammer dat ze bij de AD de champagne niet open trokken. Minpuntje voor Lucardi. ![]()
![]()
Veel plezier er mee man.
Heerlijk geschreven!
Ik zou die van mij bijna gaan missen. Geen idee waar die zou zijn, want is 30j geleden dat hij zijn plaats moest afstaan voor een veel te dikke G-Shock.
Ik heb in 2016 een gekocht. Doet het nog steeds! En accuraat ook nog. Betere prijs/prestatie is er niet.
Thanks heren! ![]()
Dat heb je mooi verwoord.
Ik heb ook een F91, alleen maak ik me altijd weer druk over de slechte verlichting.
Maar voor de prijs … kan ik er mee leven