NA: De keuze van Obama én Osama

Zeer de moeite waard te proberen,de winst is significant,leuk geschreven NA topic trouwens.

1 like

Bedankt! Ik ga 'm van de week eens open schroeven als ik m’n schroevendraaiersetje nog ergens kan vinden. :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst.
Een aantal maanden geleden dezelfde gekocht, maar deze heb ik aan mijn vrouw gegeven… ik kan de tijd niet lezen zonder mijn leesbril op te moeten zetten.
Voor de rest en fijn horloge!

2 likes

Leuk NA verslag!
Feli met je aanwinst!

1 like

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die een kapotte F91W op het nachtkastje heeft liggen. Hoe dat ding kapot is gegaan? Geen idee, maar de band is helemaal verteerd en afgebrokkeld. Dus dat kleine beetje band wat nog over is dient als standaardje waarmee hij dus enigzins rechtop als een soort wekker op mijn nachtkastje staat.

Grappig dat je met die van jou en 5610 vervangt, want ik zit al een tijdje te denken om een 5610 kopen om de F91W te vervangen. Net andersom dus.

1 like

Mand

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge. Obama EN Osama, klinkt als twee grote mannen die verstand van zaken hebben en dus veelzijdig inzetbaar!

1 like

Bedankt! Ik hoop dat ik nog even mag wachten met het aanschaffen van een leesbril, 34 staat voor de deur en de bril voor veraf vind ik al erg genoeg.

Thanks!

Als je er één zoekt die er uitstekend uitziet en functioneert, stuur me dan een PB. Maken we er een leuk prijsje van. :slight_smile:

Ik was je al voor :smiley:

Dank je! Obama weet nog wel het e.e.a - Osama daarentegen is al even een kunstmest vervanger geweest. :rofl: