NA: De perfecte IWC Mark?

Schitterend!

1 like

Prachtige foto’s van een erg mooi horloge.Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.

1 like

Die is heel mooi! Mooie foto’s ook.

1 like

Misschien wel de meest perfecte IWC full stop? Mooie foto’s, geniet ervan!

1 like

Top van harte en welkom bij de Mark XV club

4 likes

Erg mooie aanwinst!!!
Erg fraaie band ook!

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd.

1 like

Mooi, ik ben ook naar een dergelijke op zoek, fijn om te lezen dat ie bevalt!

1 like

Mooi geschreven! Soms gaat het niet om het einddoel maar de weg ernaar toe. De mooie afslagen die je neemt brengen je wellicht niet sneller bij het doel maar zie het als een toeristische route uiteindelijk kom je op je eindbestemming.

1 like

Heel mooi, je hebt een goede gekozen. Veel plezier ervan.

1 like

Top verhaal. Je hebt mooi toegewerkt naar deze prachtige IWC. Mooie stappen gemaakt, begrijpelijk ook. Gefeliciteerd met je NA. Is het hiermee klaar?

1 like

Ah toppertje de mk xv!

Heel gaaf. De oude wijzers en de mooie secondewijzer nog en een top diameter. :ok_hand:

1 like

Heel mooi :ok_hand: Gefeliciteerd

1 like

Inderdaad met enige afstand de mooiste IWC uit de Mark serie. Ik vond de dail van de Mark XII eigenlijk altijd nog iets mooier, maar 36 mm is inderdaad wel wat klein. Al met al vind ik de Mark XV met z’n 38 mm toch beter in verhouding. En bij de Mark XV raakt de kleine wijzer de 10 niet.
Veel geluk met deze Mark XV.

1 like

De mooiste versie, met mooie foto’s voorgesteld! Klasse!

Geweldig. Super cool.

Check. Gefeliciteerd. Want die Mark serie horloges met Duitse flieger-wijzers zijn gewoon gekrompen big pilots, een Mark serie IWC hoort een RAF pilot te zijn van minder dan 38mm en met de klassieke RAF wijzers.

Hulde.

Waarom heb je je tijd verdaan met doe XVIII joh? Zo heurt het helemaal niet.

Helemaal fout. De wijzers en het veel te ver naar binnen staande datumveld… Tja.

Fauxtina met witte verf gecombineerd. Helemaal fout.

Jij hebt de enig juiste keuze gemaakt. Well played, Sir.

3 likes

Dit horloge heeft mij op het IWC spoor gebracht. Een klassieker in de dop! Geniet ervan en wie weet spreken we elkaar nog eens :+1:t2:

PS. Die foto’s! Niet normaal :ok_hand:t2:

1 like

Gave NA! :grin:

Die case waarin je IWC opgesteld staat. Heb je een merk of link waar ik die kan bemachtigen? :innocent:

1 like

Ik was toen nog niet even ver in mijn horloge / IWC reis en had helemaal geen idee dat deze bestond. Zou houden we deze hobby interessant, en ook prijzig natuurlijk…
Bedankt voor alle complimenten!

1 like

Heel erg bedankt Erik & nogmaals bedankt voor de fijne deal!

1 like