NA: De perfecte IWC Mark?

Dat is de case van mijn IWC Spitfire Chronograph. Dus geen idee of IWC zelf deze apart te koop heeft misschien?

Mooi man! Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat , zeer mooi

1 like

Heel mooi, de subtiele wijzigingen (met name aan de dial) maken de XX precies perfect vind ik.

1 like

Graag! Ik behoor nog niet tot de inner-circle, heads up me even als er weer eentje is. Kan je me gelijk de secret handshake leren. :stuck_out_tongue_winking_eye::facepunch:t2:

1 like

77376280689d9d029d8a5fff845ed96d35c91f09_2_690x459

effenaf mooi. proficiat!

2 likes

Volgens mij was ik hier ooit eigenaar van :grimacing:

3 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Deze heb ik ook altijd mooi gevonden, er bestaat trouwens ook een witte versie met opgelegde indices. Dat was een gelimiteerde versie voor een Oostenrijkse of Duitse juwelier Gadebush

Zoek eens op, als je bezig bent kijk ook eens naar de Mellow Yellow in samenwerking met Saab (Titanium).

2 likes

Wat een beauty, zeker op de gele nato :heart_eyes:

1 like

Er bestaan twee witte versies. Een inderdaad van Gadebusch. 50 stuks uit m’n hoofd. Heeft echter geen Mark XV op de wijzerplaat. De ongelimiteerde heeft dat wel. Ongelimiteerd? Ja, maar veel zijn er niet van gemaakt. Enkele honderden is de schatting.

Even geen plaatje van de Gadebusch voorhanden. Wel in dit topic :wink:

3 likes

Voila, weer bijgeleerd.

2 likes

Klein vergelijk met Mark XI, XII, en de Mark XV’s:

5 likes

poah, collectietje wel.

2 likes

Top man! En ook fantastische foto’s! Kan ook erg genieten van je Spitfire.
You’ve got taste :ok_hand:t2:

1 like

Mooi verhaal, geniet er van!

1 like

Bedankt voor de informatie, leuk om weer iets nieuws te leren!

Heel erg bedankt! :beers: Jouw collectie mag er anders ook wezen hoor :smiley:

2 likes

Prachtig horloge! Gefeliciteerd!

1 like

De normale witte versie heeft referentie IW325309 en is rond 2002-2003 exclusief voor de Italiaanse markt gemaakt. Net als de Gadebusch versie niet in een catalogus of Workbook vermeld. Mijn vrouw draagt hem nog steeds.

Ook leuk nog de Saab versie met geel lederen band en de allereerste Spitfire versie met donkerbruin lederen banden. Van de de laatste heb ik alleen nog boekjes en banden want het horloge zelf had een te hoog Mickey Mouse gehalte.

De referentie voor het standaard zwarte bandje is IWA05510 en de zeer plezierige vouwsluiting
IWA05513

In ieder geval heel veel plezier met dit schitterende horloge.

2 likes

Als ik het me goed herinner dan is de SAAB versie zelfs in titanium

1 like