Risico dat ik nu verbannen wordt naar de HF-kelders, iets met tomaten/eieren riskeer en geexcommuniceerd wordt uit de community.
Al een jaar probeer ik een plastic horloge (excuus Bio Ceramic), met plastic pushers en kroon, die afgeeft als je hem draagt, plastic bandje met klitteband (sorry Velcro) met een logo van Omega erop te kopen voor het bedrag van € 260. Onder volle maan van goud voorzien ietsje meer.
Zie ik op Instagram iets langskomen.
Kijk ik wat ie kost.
€100 en met wat wazige kortingen € 83.
Twijfel. Het is Pagani. Degene die homages verwart met 99% kopie. Waar hoodie-mannetjes jou en jouw vrouw gijzelen omdat die nitwits denken dat je de real-deal hebt.
Toch op de bestelknop gedrukt.
Wat krijg je voor € 83?
Een lekker dragend retecool horloge met superspecs. Objectief gezien een kleine WTF.
Bloemlezing:
Stalen kast en bracelet
Saffier glas
Saffier bezel (!!!)
Seiko VK63 mechaquartz uurwerk
Stalen band heeft solid endlinks, milled clasp en is best ok afgewerkt. Leest Seiko ook mee?
Alles prima uitgelijnd. Nog 1x, leest Seiko mee?
Plaatjes hieronder.
Positieve reacties welkom.
Negatieve reacties gelieve te posten bij die topics over waar je dat Swatch ding al dan niet kunt krijgen en welke plastic bandjes er op kunnen.
Ik heb wel de plastic versie maar ik kan er maar niet aan wennen (en dat noemt zich nou een swatch fan).
Deze stalen versie, voor deze prijs … ik vind hem cool !
Filsteerd! Zijn er ook nog andere versies ? (aka doe eens een link s.v.p.)
Hij is mooi, weet niet of het kan voor die prijs, maar ik vind het in ieder geval een mooie dikke vinger naar Omega die €380 durven te vragen voor een nato bandje.
Misschien omdat daar geen kinderen werken van 12 jaar voor 5 euro per dag.
On topic - het is inderdaad een cool design die je zonder zorgen kan dragen in de buurt van hoodie dragers. Die zijn niet zo snugger en kennen alleen de bekende modellen.
Zelf heb ik ook een paar San Martins gehad. Altijd van onder de indruk geweest. Pagani niet zo, maar dat is alweer bijna 2 jaar geleden. Heb vernomen dat daar de kwaliteit verbeterd is.
Beste wat ik uit China heb gehad waren de Sugess horloges. Afwerking is top en het uurwerk is mooi.