NA De schaamte voorbij. Alaska Project of iets naar de maan?

Pagani is Italiaans hoor. Luister maar: pa-gaaaaaa-ni.

4 likes

Gefeliciteerd met deze aanzienlijke verbetering ten opzichte van de Moonswatch. Staal, fatsoenlijk uurwerk, knoppen die niet afbreken en een bracelet… Ik voel je helemaal. Maar of dit nou nodig is:

Ik snap niet waar je het over hebt. Alle Seiko’s op staal die ik in de afgelopen 6 jaar heb gekocht hadden solid end-links, een milled clasp en een meer dan fatsoenlijke afwerking.

En ziedaar, ook mijn Seiko duikertjes waren prima uitgelijnd. Ik denk niet dat Seiko mee zit te lezen, die zijn druk met het ontwerpen van horloges.

Deze Pagani is een meer dan prima Swatch / Omega hommage die mogelijk is gemaakt dankzij een bomb-proof uurwerk van Seiko / SII, dus of ik het nou nodig vond om die een veeg uit de pan te geven met een horloge waar de bezel niet van draait… Tja.

20mm lugs op die Pagani? Dan kan er ook een leertje op. Al moet ik met rood-wit even nadenken over de kleur die zou passen. Misschien een witte FKM tropic voor de zomer. Lekker fris.

8 likes

Mooie klok en dank voor de tip. :+1:t2:
Vind de moonwatch altijd al mooi, en die Swatch modellen ook, maar nergens meer te koop.
En als je hem zo op een foto (of filmpje ) op de iphone vergelijkt met de realdeal van €8.200 is alleen het logo direct in het oog springend anders! Rvs, saffier, Japans uurwerk… WTF idd!

Heb zojuist de zwarte versie besteld op Amazon. Met 10% korting eraf voor €102,49. Morgen in huis.

Kijken wat het is.

8 likes

Hierbij de link. Een groot gekkenhuis jongens

https://m.aliexpress.com/store/1102517232?trace=store2mobilestoreNew&spm=a2g0n.order_list.order_list_main.2.21ef1802BViwxU

3 likes

Ga je geen spijt van krijgen. Deel jouw ervaringen als je hem binnen hebt. Benieuwd wat jij ervan vindt.

2 likes

Heel mooi horloge.
En voor die prijs hoef je niet te tobben zeg!
Veel beter dan dat plastic ding, goeie koop dus.
Gefeliciteerd!

2 likes

Zal mij echt niets verbazen als NASA voortaan een Pagani naar de maan stuurt.

11 likes

Dief van eigen portemonnee geweest al die jaren met die Zwitserse merken.

Wellicht zonder kinderarbeid €100,- duurder maar dan nog…

1 like

ja hij lijkt op de Moonswatch maar dan beter in mijn optiek :+1:
en die band moet je zeker niet vervangen :ok_hand:
draag hem met plezier

2 likes

Ik heb het niet over de juweeltjes van jou Chris.
Toen de Seiko 5-jes nog kiloknallers waren was de band van Unox-blik gemaakt. Ondertussen heeft Seiko een move omhoog gemaakt in prijs maar krijg je bij een Seiko 5 van € 380 of een Presage van € 440 nog steeds hollow end-links. Zit je daar onder het mom ik ga voor ‘Luxury & Class’ en ik neem een Presage SRPB41J1

image

Jij en ik mogen ons gelukkig prijzen. Prima uitgelijnd. Dacht ook dat anderen zich aanstelden of onder een microscoop de boel checkten.
Heb wel ondertussen een paar voorbeelden gezien waar die uitlijning echt niet goed was. Hier op het forum hebben verschillende vrienden van ons gevloekt of gejankt bij menige Seiko - check wat topics uit.

Yep, 20mm lugs. Een witte FKM tropic is denk ik ook een topper. Wat denk je van een witte NATO met een rode bies? Kan denk ik goed bij een rode Speedo zwembroek.

Ziet er meer dan prima uit.

1 like

Vrolijk horloge! Gènâg voâh wènâg!

2 likes

Qua afwerking is San Martin top. Zijn nu ondertussen ook 2x zo duur geworden helaas.

Yep, niks mis mee hoor.

Die heb ik nog nooit geprobeerd. Thx voor de tip.

1 like

Ik heb hier een betere link:

2 likes

Dat assortiment van Pagani Design is oh so sick. Denk dat er sommige HF-ers wel alles willen bestellen :joy:

1 like

Niks mis mee Tony. Gewoon dragen en showen wat je zelf leuk vindt.
Smaken en voorkeuren verschillen van mens tot mens anders zouden we
allemaal eenheidsworsten zijn. :+1:

2 likes

Leuk ding met zo te zien prima afwerking, zeker voor dat geld! En de enkele minder mooie onderdelen; “tsja, voor dat geld”
Een echte win-win -watch
Geniet ervan!

1 like

De schaamte voorbij?
Weinig reden tot schaamte.
Je hebt een prachtig horloge gekocht voor een hele leuke prijs. Dan kun je jezelf overal wel voor schamen .
Gefeliciteerd ermee

3 likes

In het plastic ok bioceramic 3x zo duur. Prima specs. What’s not to like?

1 like

Mooi man en voor deze beukennoten ….veel plezier ermee !! :+1:

1 like