Hahah heerlijke topic!
Draagplezier gewenst!
Als ik de review mag geloven mag je hem wel afdoen met handen wassen
Maar eerlijk is eerlijk, bizar veel horloge voor weinig geld. Had eigenlijk gehoopt dat de Moonswatch wat beter/beter verkrijgbaar wasâŠ
Leuk en in ieder geval degelijker dan die je niet kunt krijgen !
en als dit je smaak is past deze duiker er goed bij ;
Dat wassen gaan we meemaken.
Yep, iedereen wil toch zoân Moonswatch. Zijn ook zo verkocht als ze in het blauw opduiken.
Thx.
Super Ron, een echte duiker!
Ik vind deze leuk, al helemaal voor het geld. Nice one!
En toen was het een duiker
Gefeliciteerd met je NA. Ben benieuwd of hij beklijft
Gefeliciteerd met deze heerlijke zomerklatser ziet er gewoon prima uit.
Veel draagplezier
Prachtig horloge, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst! (Dat ik zoân Bioceramische heb, was toevalligđ, ik had geluk dat mân zoon twee weken geleden even bij Swatch Strasbourg binnen liep)
Thx Hans.
Sommige mensen hebben geluk, anderen hebben Pagani denk ik dan
Dat is een leuk horloge voor een fatsoenlijke prijs. Verleidelijk, moet ik zeggen.
Streepjes op de sub-dials zijn gaaf.
Vantevoren mijn excuses voor het deel van deze reply met een veel te serieus antwoord. Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat ik je horloge een markante verbetering vind ten opzichte van de Moonswatch.
Ik denk dat gewoon wit of rood genoeg is. Het horloge is al druk zat, dus als je ook nog NATOâs met biesjes gaat doen wordt het kolderiek.
Pak een effen NATO in een kek passend kleurtje. Heb je mooi zomers gebeuren om de pols zonder dat het tics veroorzaakt. Knallertje.
Bij deze het veul, veul te serieuze antwoord. Graag negeren indien irritant:
Draai hem eens om.
Hee, verhip, het is een mooi horloge. Met een band die niet gaat falen, één van de beste wijzerplaten die ze in een cocktail time prakten. Dat de end links hol zijn⊠Tja, dat is bij vintage Rolex ook zo, met die soepblikken-sluitingen en die vodjes van endlinks. Ik vind dat echt prima voor 375 ballen.
Dat Seiko het niet voor minder dan 600 ballen doet, zoân milled clasp met solid end-links, tja, daar kun je wat van vinden. Ik vermoed dat ze onder redelijk frisse omstandigheden gemaakt worden, en heb er vrede mee.
Ieder merk heeft zân QC issues. Zoals ik hier al vaak heb gezegd, ik heb twee aquanauten van 55K in handen gehad met scheve indices. Ik vraag mij af hoeveel mensen met een Pagani tegen de één of andere fout aan lopen. Volgens Reddit best veel:
Hier zelfs ook Omegaâs:
Er zijn heel, heel veel horloges in de wereld die niet exact oplijnen, niet exact op de indices tikken, waarvan de wijzers niet naar 00:00:00 kunnen komen, waarvan kronen niet fatsoenlijk schroeven of waar andere problemen mee zijn. Als je gericht gaat zoeken is geen merk verschoond.
Tegelijkertijd geldt dat als je dingen voor bijna niets weet te produceren moet ergens een schoen wringen. Of dat het geluk van je bevolking is, het milieu of de frisheid van je supply chain⊠Ergens ben je afkortingen aan het nemen. Pagani heeft naast het niet nodig hebben van een ontwerp-afdeling ook geen corporate social responsibility programma (ik kan het niet vinden)
Seiko leest misschien wel mee, maar ze hebben het hier ook druk mee:
Dit soort programmaâs kosten ook tijd, geld en moeite. De vraag is of je gelooft dat Seiko Epson een betrouwbare handelspartner is die echte sustainability en CSR doelen nastreeft, en of die moeite mag resulteren in een hogere prijs.
Donât worry Chris. Jouw mening en zeker jouw uitgebreide antwoorden worden (door de meesten) gewaardeerd.
Ik ben een grote fan van Seiko. Heb een uitgebreide selectie en vind ze geweldig. Ik ben de laatste die Seiko af zal branden. Ik denk dat Seiko dit jaar ook de âlagereâ segmenten van Solid endlinks en milled claps gaat voorzien. De SSK005K1 heeft een geweldige jubilee band.
Hij staat op mijn wish-list. Deze Presage is echt werkelijk een beauty.
Ik denk dat veel mensen tegen problemen aan gaan lopen met een Pagani. Van die QC issues heeft jammergenoeg iedereen last van. Ik had van de Pagani lage verwachtingen; was dus aangenaam verrast dat het best ok was.
Van de levensduur heb ik geen hoge verwachtingen; we zullen zien hoe dat gaat uitpakken
Ben zelf even geleden begonnen met een Invicta prodiver 8926 OB en een Pagani design Omega. Beide prijs-kwaliteit gezien degelijke horloges die niet uit elkaar vallen! Om ze origineel te noemen is een andere zaakâŠ
Even daarna een Seiko SNXS77 en OriĂ«nt Tristar Vega aangeschaft te hebben, was ik verbaasd over de kwaliteit van de Invicta en Pagani. Hoe kunnen ze dit produceren voor zo weinig geld? Zoals hierboven al aangehaald misschien onder mindere arbeidsomstandigheden⊠Spijtig dat we dat aanvaarden maar iedereen kijkt in duurder wordende tijden naar zân persoonlijke geldbeugel .
De Oriënt en Seiko zijn wel meer mijn ding, ontwerpen zijn origineel doch is de afwerking vooral van bracelet aan een ondergeschikt niveau.
Maar als ik op een zonnige dag de schitterende sunburst van mân instap Japanners bekijk ben ik verschrikkelijk blij en verwonderend. Hoe mooi ze zijn voor het zelfde geld van de replicaâs/hommage van Omega en Rolex. Met een eigen zielâŠ
Ok je hebt me overgehaald om ook een te kopen hahhaha, enjoy the NA
Mooie aankoop hoor. Ik een San Martin, een Merkur en een Rmalti. Doen het allemaal prima en ik beleef er veel plezier aan. Handen wassen is ook geen probleem.
Ik wel, met een Seiko uurwerkje. Ik denk dat dat ding nog loopt als veel van de marsjes al stuk zijn, wat ik je brom. Hoe dan ook zie ik de fotos op de Nato of Tropic graag tegemoet, ik ben benieuwd naar het zomer gehalte. Het voordeel van deze stalen kast is dat hij onder meer omstandigheden te dragen lijkt.