Touché Seb.
Zeker die Orient zijn leuk. Die bracelets zijn zo chips dat ik ze er in het plastic vanaf heb gehaald. Het zijn geweldige strapmonstertjes.
We gaan het meemaken Jan.
Sorry. Ik heb dan wel gezelschap in de HF-kerker
Ik hoor toch echt kinderen roepen aan hun pa of hij niet wilt gaan
Thx Pierre.
In sommige landen wordt PD overigens aangeboden onder de merknaam Bersigar. Conflictje over de merknaam Pagani.
Een ander groot voordeel van horloges van Ali is dat je ze zonder zorgen kunt bezitten. Geen angst voor schade, diefstal, onderhoud etc. Ik beleef er veel plezier aan.
Bleek ook gejat
Is er al contact met Pagani opgenomen voor de HFLE2023?
Leuk alternatief overigens voor de MoonSwatch @Zuid Veel plezier ermee!
Ziet er sjiek uit, voor dat geld kun je ze niet zelf maken
Ik vind hem heel vet!!!
Ik ben nieuw hier (zie “even voorstellen”) en heb ook een paar Pagani’s. Mij hebben mij heel erg verrast. Veel plezier er mee
Welkom op het forum Alex!
Als Pagani er een maakt krijgen we een HFLE voor € 75
Gefeliciteerd !
Ziet er prachtig uit.
En als jij er blij mee bent daar gaat het om.
Onder het licht zie je dat die subdials maar ook de kleur dial zelf best mooi is gemaakt. Ook dit had ik niet verwacht…
Ik heb hem ook binnen. Eerste indruk zeker niet verkeerd!
Mooi verpakt, tooltje om band in te korten erbij, tag, doosje etc.
3 schakels eruit gehaald en zit prima. Het geheel voelt best degelijk en zwaar aan. De sluiting is ook best degelijk, voelt zeker niet dun of blikkerig en degelijk dubbele drukknop.
Mijn mening, als eerste indruk qua uiterlijk, gevoel en gewicht voor €103 prima waar voor je geld. En aangezien de plastieken Moonswatches al uitverkocht zijn is dit al met al een prima alternatief én van metaal dus lekker gewichtig polsgevoel.
Duurzaamheid zal zich moeten bewijzen. Zal hem niet dagelijks gaan dragen dus zal bij mij wel lang netjes en heel blijven.
Paar foto’s.
Mooi hoor! Snel geleverd, hele mooie foto’s en het ziet er inderdaad allemaal top uit. Enjoy!
Hoe bevalt ie na een klein weekje?
Wel goed, heb hem 1,5 dag gedragen en droeg lekker. Goed qua gewicht en bandomvang op de pols.
Leuk ding om erbij te hebben en zo af en toe eens te dragen.
Loopt ook heel precies en constant voor dit geld.
Kortom tevreden mee!
Hoe bevalt ie jou?
Best bizar wat je krijgt voor het geld he?
Ik vind hem echt retecool. Draagt zoals je zelf zegt lekker. Die Seiko VK uurwerkjes zijn accuraat en van die instant resettende secondenwijzer kan ik geen genoeg krijgen.
Merk ook dat 99,9% van de mensen dat hele Pagani niks zegt.
Je hoeft dus ook niet met een nepbril, nepsnor en pruik rond te lopen. Al denken wij (de HF-ers) van wel.