NA De schaamte voorbij. Alaska Project of iets naar de maan?

Het kan toeval zijn, maar het valt me op dat sinds vorige week toen het begon over de Pagani moonwatch, veel modellen (ineens?) een langere levertijd hebben bij Amazon.nl.

Het zal toch niet…. :roll_eyes:

2 likes

Prachtige MoonPagani en nog steviger materiaal óók! Dit is de Real Deal!

2 likes

@Zuid voor deze reply. :star_struck:

1 like

Haha, ik denk dat zoals Hans dat hieronder samenvat door meer mensen is ontdekt.

Misschien dat zo’n horloge-Youtuber deze modellen ook hebben ontdekt? Die ‘hypen’ een model zo naar de maan. Zal vanavond eens checken.

3 likes

Damn, zelfs een raket op het deksel! Ziet er degelijk uit wel. Geniet ervan!

4 likes

Ik kon het ook niet laten, vorige week besteld en volgens PostNL komt’ie vandaag binnen….
Ik zal hier een foto plaatsen van de Pagani EN het origineel.
Waarom? Omdat het kan….
Wordt vervolgd.

5 likes

Oe, dat klinkt interessant. Ga je ze ook vergelijken? Wel benieuwd hoe het verschil is qua gevoel. De binnenkant geloof instorten wel, volgens mij worden veel Chinese horloges niet of slecht geolied en is dat nadelig voor de levensduur van het horloge.

2 likes

Goede actie. Ik heb tot nu toe nog geen echt nadeel aan die Pagani kunnen vinden. Al zou ik wel willen.

Iets wat er mogelijk zou opkomen kun je met gezond verstand weer niet aanrekenen. Die € 83 zit elke keer in de weg :thinking:

2 likes

Het enge aan die Chinezen is dat ze blijkbaar de feedback/kritiek/commentaar die ze krijgen snel in een nieuwe iteratie verwerken. Ze verbeteren in razend tempo die producten.

Dial teveel tekst? V2 heeft dat niet. Wijzers te iel? V3 heeft dat niet. Geen taper? V4 heeft taper. Te weinig geolied of te rumoerige rotor? Aangepast in V5. Enz.

Overigens hoeft een Seiko Quartz VK63 uurwerk niet geolied te worden (die in de chronos zit).

Leuk horloge.Veel plezier ervan.

1 like

Ali of Amazon?

1 like

Agile 2.0? Met sprints van 1,5 dag en test-driven development!

1 like

Tesla-style, elke 15 minuten een nieuwe iteratie…

2 likes

:sweat_smile: Scrummers aller landen Verenigd u.

Ook bekend als Chinese RWC development

Rapid Watch Copy.

2 likes

Ik dacht even dat je een auto gekocht had achter de eerste zin te lezen :face_with_raised_eyebrow:

Soit, ben duidelijk niet mee in deze merken, proficiat!

1 like

@Zuid

I did a thing :sweat_smile:

10 likes

Haha, het wordt een plaag :laughing:
Hoe bevalt ie @Rutg3r?

2 likes

Ja vond m er zo leuk uitzien. Leuk voor de zomer

Ik vind hem er heel goed uitzien op het eerste gezicht. Ben alleen in de tuin aan het werk dus verder nog niets mee gedaan.
Sowieso al bijzonder dat ze het voor €90 kunnen maken

4 likes

Is er al iemand die het aandurft de rosé ‘goude’ te bestellen?

1 like

Via Ali: na een dikke week bezorgd, vanmiddag dus. Even de plaatjes: nieuw & oud……

16 likes