NA De schaamte voorbij. Alaska Project of iets naar de maan?

Leuke vergelijking @Rops

Realiseer me nogmaals dat die subdials op de Omega zo f€#%ing mooi zijn.

3 likes

Iemand een idee waarom de blauwe variant wel datumaanduiding heeft? :nerd_face::slight_smile:

2 likes

Bij Amazon staan de verschillende iteraties door elkaar.

Bij Ali express zie je dat bij de verschillende kleuren/versies V3, V4 en V5 staat.
Met datum tot versie 3. V4 en V5 zonder datum.

2 likes

Normaal kan het mij niet gek genoeg zijn. Bij deze goud/groene durf ik het niet. Ik moet die combinatie op me in laten werken.

Die volledig gouden zou ik weer wel aandurven. Of de baby blauwe.

4 likes

Ahaaaaaaaaaa :+1::hugs:

2 likes

Op 2 delige “nato” … staat goed, draagt heerlijk, kortom: net echt !

Krijg laatst te horen: Hee, wist niet dat je die nog had, heb je al heel lang hè ? Grappig…

4 likes

Die 2 delige NATO is wel kek zeg. Kan het logo met niet goed zien. Wat voor merk is dat?

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Da’s een Watchbandit…

2 likes

Besteld! :facepunch:t2:

3 likes

11 likes

Ik wil hem ook🤗

3 likes

Ligt mooi op de pols.

Hoe vind je hem?

2 likes

Ja prima horloge! Ziet er goed uit. Niet te groot. Mijn polsmaat is 16,8 cm om precies te zijn. Heeft wat scherpe hoekjes op de band, maar verder prima. Iemand enig idee hoe ik de rechter chrono weer uitgelijnd krijg? Geen idee wat ik allemaal in moet drukken haha.

2 likes

Doorgaans - uiteraard model afhankelijk- erg goeie horloges voor het geld bij Pagani. Zelfde met Steeldive. Als ik moest kiezen tussen de echte Moonswatch en deze van Pagani was de keuze snel gemaakt…

3 likes

Ook weer een contente eigenaar :blush:

De meest rechter kleine dial is een 24 uurs klokkie.
Gekoppeld aan de hoofdtijd. Kun je niet resetten.

3 likes

Wat heb je besteld?

2 likes

Leuke uitvoeringen.

1 like

Nooit maar dan echt nooit door mij :ok_hand:, toch een mooi horloge voor die prijs. En dan het belangrijkste, ben jij er blij mee, dan ben ik blij voor jou :+1:.

3 likes

Watchbandit two piece Nato. Black.

4 likes

Besteld!!! :hugs::hugs:

6 likes