NA De schaamte voorbij. Alaska Project of iets naar de maan?

Me2! :see_no_evil:

3 likes

Lekkerrr!!!

3 likes

Ik denk het niet. Is ook gewoon product differentiatie.

1 like

Gefeliciteerd hoor!

Ondertussen in de HF kerker.
Het wordt nu zo druk in de HF-kerker dat het interessant wordt om op fusten bier over te stappen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Ik heb dat gemerkt bij verschillende nieuwe Seiko 5-jes. Elke iteratie wordt steeds ietsie beter.
Is dus mijn persoonlijke steekproef.

De SSK005K1 (oranje GMT) heeft een prima Jubilee band met solid end-links.

Seiko kan het he. Er moet alleen wel verschil zijn tussen een seiko van 200 en 500 euro.

1 like

Yep, die SSK005K1 schuurt de € 500 aan. Mag ook wel een prima band op.

Binnen!!!

De grote secondewijzer, die loopt alleen indien chronograph stand?!

4 likes

Yep. De normale secondenwijzer is klein en blijft altijd lopen.

Gedachte achter grote secondewijzer voor chronotaken is dat de belangrijkste wijzer is.

1 like

Dan staat alles helemaal lekker en goed, dank je wel

1 like

7 likes

geweldig Bas, gefeliciteerd met de GMT Master II

2 likes

Ik kon het ook niet laten Bas

5 likes

Ook prachtig.

2 likes

Dáár is altijd wel een reden voor te bedenken toch!:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

:+1:t2: Ziet er qua endlinks en band zo op de foto erg strak en degelijk uit zeg!

3 likes

Dar is het in het echt ook

2 likes

In het echt ook hoor, alleen als je uitgebreid en héél goed kijkt, zie je wel dat het geen 5000+ horloge is :wink:
Ik heb al 2 keer een compliment gekregen over het horloge (van de leek weliswaar).

2 likes

Dit hele topic is ontaard in een legaal hiaat in de wetgeving van horlogeforum om replica-horloges de hemel in te prijzen. Soort van dark-web recht onder onze neus. Knap hoor!

@Traveler ik kan me herinneren dat jij een 116710 had ooit en nu loop je te kwijlen bij een Chinese knock-off speedmaster? Waar is het fout gegaan??

Dit kan je toch niet met droge ogen normaal vinden en/of onder het tapijt schuiven?

9 likes

ben nieuwsgierig geworden door dit topic en heb € 100,— stukgeslagen voor de aankoop van een Pagani om eens te ondervinden wat de Chinezen daarvoor kunnen maken.

De horloge ziet er goed afgewerkt uit. En dat voor een kwart van de prijs van een Presage. Het is nog afwachten hoe hard het staal is en hoe het Seiko uurwerk loopt, maar vooralsnog is het veel lol voor weinig geld.

6 likes