Justem Wil. Heb ik met een Omega Seamaster gehad. Doet me niks en weer door.
Nee.
Even getwijfeld om het te posten aangezien ik weet hoe mensen erover denken, maar ach; ik ben er blij mee!
Vanavond de Pagani even op maat gemaakt en het bandje een baby-olie badje gegeven voor een meer satijn achtige feel. Leuk en veel horloge voor de ā¬63,- die ik ervoor heb neergelegd!
Heb dezelfde; incredible value for money.
Mooi he
Ik begin ook echt een hekel te krijgen aan die 24-uurs subdial van die Seiko uurwerken. Nergens goed voor ā als je het nou nog kon verzetten had je een GMT, dat zou wel gaaf zijn maar dit⦠nee.
Totaal mee eens. Een complicatie waar je werkelijk niets aan hebt.
Het enige wat je kunt doen is het over de Rolex Explorer II boeg gooien: als je in grotten bezig dan kun je zien of het 10 uur in de ochtend is of 22 uur sāavonds.
Handig dus voor alle spelelogen onder ons.
Ook als je in een duikbootje⦠laat maar.
Zie je, ook een goede use-case. Hebben we er al twee te pakken voor een dag/nacht/24h subdial.
Ook ik was wel nieuwsgierig.
Gelijk de foutste gepakt. Ik wilde hem eigenlijk haten maar ik moet zeggen dat de kwaliteit me positief verbaast. Dat ze het kunnen maken voor die 8 tientjesā¦
Ben benieuwd hoe het āgoudā zich houdt na een tijdje, hoewel ik hem denk ik niet vaker zal dragen dan een enkele keer hier en daar.