Ik heb inderdaad ook hier besteld gister. De zwarte versie onderweg voor €63,50 (had nog extra coins die geld waard waren). Ben heel benieuwd!
Met code JUNE9OT bespaar je trouwens nog een paar cent extra
potdikkie, dat vind ik het vervelende aan Ali, je weet nooit of je het onderste uit de kant schraapt qua codes en coupons etcetera
Gisteren ook de zwarte op staal besteld. Ik twijfel nog om er de lichtblauwe bij te pakken…. Voor onder de €150 dan 2 “moonswatches” met saffier. En gewoon online te bestellen.
Ik heb een paar horloges van “echte” merken, de wat duurdere, maar ben tegelijkertijd bijzonder gesteld op m’n Pagani GMT. Loopt op tijd, ziet er goed uit — en ik geloof echt dat een Rolex beter is, maar geen tweehonderd keer beter. Fijn horloge voor op reis ook, en je kunt altijd nog een corrupte douanier wijsmaken dat het een heel duur ding is, “u weet wel, van die exclusieve sportwagens.”
Is ook echt een hommage watch want ik geloof niet dat de GMT Master II met een rood-zwarte bezel te koop is. Sowieso moeten mensen niet zo moeilijk doen over hommages — hoewel er vooral geklaagd wordt als het goedkope hommages zijn, de duurdere hoor je nooit iemand over (Bulova Super Seville bijvoorbeeld).
Ongeacht echt of hommage: jouw @Tabogano combinatie met deze band is de meest funky GMT die ik ooit heb gezien.
On topic: bij mij helpen die hommage on te bepalen of de real deal wel iets is. Die zogenaamde klik weet je wel.
Over klik gesproken: Wat wel echt een ontwerpfout is bij dit ding is dat die ring maar één kant op draait. Bij een GMT hoort dat beide kanten te zijn. Heb nog niet ontdekt hoe die bezel eraf moet maar dat ga ik nog wel een keer oplossen.
Ik heb de Pagani Design moonswatch zojuist ontvangen. Ziet er goed uit. Ik moet alleen een goede 0.8 mm schroevendraaier bestellen, want met mijn generieke schroevendraaier krijg ik de schroefjes echt niet los. Vastgezet door een Chinese Bokito of machinaal denk ik.
Idem dito hier! Gister ontvangen maar met geen mogelijkheid los te krijgen. Eerste indruk wel positief! Leuk horloge voor weinig
@WilSeiko @MarTime
Weten jullie zeker dat het schroefjes zijn en geen splitpennetjes?
Kijk even in de binnenkant van de band op de laatste paar schakels. Als daar een pijltje staat zijn het splitpennetjes.
Ehm, goede vraag. Moet straks eens even kijken.
Het zijn splitpennetjes
Ik weet dat een horloge bij jou Eddie de echte duurtesters-ervaring krijgt. Hoe houdt de Pagani het tot nu een klein maandje later?
Kan ik nog even nix van zeggen Tony.
Ik rol op dit moment schaamteloos van de ene vakantie in de andere.
Ik lees dit op een heerlijk strand op chalkidiki, Griekenland, en daar is de Pagani niet mee naar toe gemogen…
Op 02-07 begin ik weer met werken en kun je weer elke Zaterdag,Zondag en Maandag de aftakeling live volgen in “wat dragen wij vandaag”
Haha, inderdaad splitpennen.
Is pas de 2e keer dat dit me overkomt (iets met ezels enzo).
Maar fijn, kan ik hem vanavond op maat maken.
En heb ik straks een Bergeon 0.8 mm. Beter mee dan om verlegen.
Geniet van de vakantie Eddie!
Ben benieuwd naar de reality-show ‘De aftakeling van Eddie’s PD’ vanaf 2 juli.
of met een bepaalde lichte haarkleur.
Klopt, grijs
Gewoon een grijze :donkey:
Met speciale dank aan @Traveler gisteravond mijn bandje (met SPLITpennen) ingekort.
Eerlijk gezegd loop ik niet warm voor het model. Dus wel fijn dat je dat voor een fractie van 7k uit kunt proberen. En die hele rugzak van “historie” heeft me nog nooit geboeid. Dus hier eindigt mijn moon(s)watch reis