Het leven is vandaag de dag al duur genoeg hè.
Geld gaat voor principes.
Wellicht heel gek dat ik zowel die organischen plastificeerden Speedy als die Pagani compleet ruk vind. Enfin ieder zijn meug.
Nee hoor. Ik vind Pagani complete treurnis.
Vandaag de knoop doorgehakt en mijn eerste Pagani gekocht. Nu met alle beschikbare kortingen slechts voor 77,- kunnen kopen
Net mijn eerste werkweek met deze afgesloten.
Geen enkele reden voor wat voor schaamte dan ook.
Solide kast, saffier, een band waar je een paard mee vast kunt zetten.
Ik denk dat deze wel een tijdje meegaat.
Foto!
Welke?
Ben benieuwd hoe de heavy-duty-test gaat verlopen. Die Pulsar was tot HF-mascotte uitgegroeid
Als ik het goed heb , heb ik daar begin februari afscheid van genomen. De opvolger heeft het echt maar een paar maanden volgehouden.
Daarom heb ik hier hoge verwachtingen van.
Vooral vanwege het saffier.
Hierbij nog een fotootje van het dynamische duo.
Hoe vind je hem in het echie Piede?
Zo te zien past de brushing van de kast niet bij de afwerking van de end-links en de band.
Wijzerplaat, wijzers, indices, kast en bezel zien er an sich mooi uit.
Wat jij zegt. Die band hoort niet bij het horloge. Check hoe ver die end-link uitsteekt t.o.v. einde v/d lug.
Ik heb em sinds vanmiddag en snel de band op maat gemaakt. De band voelt beter dan de stalen Ali banden van 8 jaar terug maar eens dat het niet zo’n goede match is. Morgen eens wat andere bandjes erop proberen en kijken wat ik er van vind
Zo vind ik het al een heel stuk beter. Als ik dit horloge hou, dan blijft de stalen band eraf. Wel een lastig glaasje om vast te leggen. Verder draagt het wel fijn zo
Dit is wel een geslaagde combo zeg!
Dat is smullen! hele mooie sailcloth! Dat staat heel netjes
Nice! Mooie rustige combinatie zo.
En herkenbaar plaatje, een fotoshoot bij het raam boven de vensterbank! Ik probeer zelf altijd wel de gordijnen en verwarmingsbuis er niet bij op te krijgen…
Momenteel monsterlijke bang for buck beschikbaar, aangezien er vele listings zijn vergde dit enig graafwerk, maar het horloge waar OP mee opende is nu met code SS8 beschikbaar voor een lousy €66,89, en wel hier, inclusief BTW. De verkoper is ook betrouwbaar, heb er eerder de zwarte versie besteld en in goede orde ontvangen. Bij mij is hij onderweg!