NA: De SKX is dood, lang leve de SKX killer?

Best scherp geprijsd ja :joy:

Dat zeg ik. Ach jij hebt een nieuw exemplaar voor 38 piek meer :wink:

1 like

Weer wat geleerd !
Thks !

1 like

Het stoort mij totaal niet omdat het geheel mooi uitgelijnd staat in een soort driehoek. Helemaal prima.

Dit is wat mij betreft de SKX killer:

7 likes

Hij is 4mm te groot. Qua looks is hij leuk. Maar maatje is 44mm dacht ik?

1 like

Klopt, maar kan prima op een 17 cm pols of groter. De lug to lug is ook niet zo lang. Plus: hij weegt maar 116 gram. Ik durf hier prima te beweren dat die mini Turtle op een bracelet een stuk zwaarder weegt.

1 like

Xpost. MN bandje van ali

10 likes

Paar keer getwijfeld, bij de juwelier om de pols gehad
 neh.

Leuk dameshorloge, maar zeker geen SKX killer :smirk:

Deze opmerking slaat wat mij betreft de spijker op z’n kop

Edit: het feit dat mijn vrouw 'm leuker vond dan ik was reden temeer om het niet te kopen :joy:

3 likes

Een Mako III had ik geaccepteerd als Seiko SKX killer. De kroon, maat en looks van deze kunnen in mijn optiek niet aan de Mako III tippen. Ook al is de lume beter. :slight_smile:

Ik wil niet weten wat voor dame je hebt, maar om de polsjes van de mijne past ie echt voor geen meter. :slight_smile:

5 likes

Ook een dame met smalle polsjes, maar met een voorkeur voor gematigd fors formaat :smile:

160 gram is de mini turtle op de stalen band volgens een review. Je Citizen ziet er idd erg goed uit. :ok_hand:t3:

2 likes

Dank u zeer! :smile: 160 gram of 116 gram, best een groot verschil!

1 like

Ik zou er niet te zwaar aan tillen

8 likes

Haha goeie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Draagt prima vind ik :thumbsup:
Ik draag mijn horloges meestal aan de strakke kant, waardoor ze niet of nauwelijks verschuiven om de pols. Ik kan me voorstellen dat hij een beetje ‘top heavy’ is als hij losser zit.

3 likes

Ach, ik draag m’n GS als een tweedehands autoboer. :grin:

Valt best mee hoor, zooplankton de kastvorm maar goed is

1 like

Gezondheid!

En je hebt helemaal gelijk. De kastvorm hebben ze goed voor de bakker daar bij Seiko.

2 likes

Hahahah! Brute autocorrect van zolang! Well spotted, Sir!

1 like

Heb een zwarte mini turtle incomming op de rubberen band. Nu ben ik druk op zoek naar een stalen band. Maar mehhhhhhh, OEM band? Jubilee van strapcode? Oyster is uitverkocht
 too much to think about. :joy: