NA: De SKX is dood, lang leve de SKX killer?

Deze is prima maar geen €100 prima. De band (schakels + endlinks) is massief en draagt fijn maar de sluiting is niet massief.

Ik denk dat je met een Strapcode beter af bent.

1 like

Ja idd, vandaar de twijfel. Strapcode heeft alleen een jubilee band. :thinking::man_shrugging:t2:

Nee hoor, alleen de ‘standaard’ oyster is uitverkocht, of kijk ik verkeerd?

1 like

Ja vind de andere sluitingen niet zo mooi, of te groot. Ik ga ze mailen of ze een kunnen leveren met een normale sluiting. Thanks. :sunglasses:

1 like

Ik kan je de jubilee aanbevelen. Past volgens mij beter bij de dikte van de mini turtle. Maar ik kan me voorstellen dat een jubilee niet ieder z’n ding is.

1 like

Ter inspiratie, op Strapcode jubilee.
Prachtige combi en draagt comfortabel maar gaat wel richting de 200 gram…

7 likes

Het oogt zo druk op de jubilee… Bedankt voor het delen van je foto.

1 like

dat klopt. Het is maar net wat je wilt. Ik heb al genoeg rustige horloges. De standaards staal is ook mooi.

1 like

Hij is binnen. Idd een erg gaaf horloge. Nu is het tijd om een stalen band te scoren, dus als iemand er nog een heeft voor een leuke prijs hoor ik het graag. Op mijn smalle polsen lijkt het net de normale turtle :laughing:. Voorlopig nog even op de rubberen band:

11 likes

Zag hier laatst iemand een Citzen delen als SKX killer.
Deze heb ik gisteren binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik hem mooier vind als de mini Turtle die ik ook heb gepast.

10 likes

Ben ik wel met je eens, over het algemeen is in mijn beleving de afwerking van Citizen ook net even beter dan van Seiko.

2 likes

De QC lijkt in ieder geval zeker een stuk beter te zijn :slight_smile:

4 likes

Nou dood of niet, BAM k heb net mijn allereerste Seiko besteld, een SKX013…

Geen idee waarom, Seiko heeft nooit mijn aandacht gehad, maar iets aan de SKX 013 trekt mij enorm!
Waarschijnlijk zal ik deze niet vaak gaan dragen, of allen op een mooie grijze nato, maar het idee dat ik er een heb vind ik al helemaal geweldig :slight_smile:

3 likes

Welkom bij de club.

1 like

Extra foto’s van de mini Turtle zijn nooit ten overvloede, dus bij deze :sunglasses:

15 likes

Op een band die van 20mm naar 22MM loopt. Leuk horloge voor mensen met smalle polsen👌🏼.

10 likes

De blauwe op een natootje…
Jammer dat het blauw van de nato te donker is tov de wijzerplaat.

3 likes

Die NY0040 is qua materialen en afwerking echt een tandje minder dan de SKX hoor, laat staan de mini Turtle die ongetwijfeld op een hoger niveau zit.

1 like

Da’s een flinke gesp dan.

1 like

Loopt alleen bij de lugs van 20 naar 22 en tapert daarna naar 20mm.

1 like